Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ annelies ivm ford mustang

16-1-2008 21:58:58
hey,
wij zijn van west-vlaanderen zonnebeke, ik denk dat dit een beetje ver is zeker. maar de kosten zouden zeker en vast goed vergoed zijn. alleen zou ik moeten kunnen achterhalen wat voor 1 hij wil. want het moet een verrassing blijven. 4 juli 2009 is wel nog wat veraf maar beter te vroeg dan nooit.
alvast bedankt

groetjes evi

evi
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 343

Annelies
23-8-2008
 Meld misbruik16-1-2008 23:22:30

Hey Evi,

Ik zal eens een keertje horen wat ze van de afstand vinden, maar ik vrees dat ze het te ver zullen vinden...Zei kennen misschien echter wel mensen uit hun club die uit jullie buurt zijn. Als je even je email (of een ander contactadres of nr) kan geven, dan geef ik deze door aan mijn tante en dan kunnen jullie best zelf even bespreken. Hopelijk kunnen we jullie toch helpen op een of andere manier!

Groetjes,
Annelies

Annelies
23-8-2008
 Meld misbruik16-1-2008 23:22:49

Hey Evi,

Ik zal eens een keertje horen wat ze van de afstand vinden, maar ik vrees dat ze het te ver zullen vinden...Zei kennen misschien echter wel mensen uit hun club die uit jullie buurt zijn. Als je even je email (of een ander contactadres of nr) kan geven, dan geef ik deze door aan mijn tante en dan kunnen jullie best zelf even bespreken. Hopelijk kunnen we jullie toch helpen op een of andere manier!

Groetjes,
Annelies

Annelies
23-8-2008
 Meld misbruik16-1-2008 23:30:00

zal nog even mijn adres geven: lieske_de_bakker@hotmail.com

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...