Nu Online
Momenteel zijn er 270 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal 't vijverhof

  16-1-2008 16:47:44
Hallo,
wij zijn volop op zoek naar een goeie feestlocatie in de regio zuidwestvlaanderen. Nu zijn wij afgelopen weekend naar een trouwbeurs geweest en 't vijverhof in Wevelgem sprak ons wel aan. Heeft iemand hier al ervaring met deze zaal of niet?

groetjes, sofie

Sofie
20-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 576


Evi
30-5-2009
 Meld misbruik16-1-2008 16:56:32

Wij zijn al eens langsgeweest voor info. Vriendelijke ontvangst, scherpe prijzen. Ze hebben een grote en kleine zaal. Kleine zaal ligt aan het meer en vonden we heel mooi. Grote zaal heeft geen uitzicht op het meer (en dat meer is nu net een mooie troef) en is ook lang en smal. Vermits wij met redelijk veel gingen zijn, kregen we de grote zaal en daarom hbbn we niet gekozen voor het vijverhof. Indien kleine zaal, dan aanrader

grtjs
Evi



Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik16-1-2008 17:58:29

hoi,

wij doen ons feest daar op 12.09.08. tot nu toe niets dan positieve commentaar. de zaal is zeer mooi. idd zeker die aan de waterkant (tot 150 pers). die hebben wij genomen.

die mevr is zeer vriendelijk. je mag haar echt alles vragen. je krijgt nog een nachtje in het bell x hotel te wevelgem cadeau. is ook een toffe troef.

de prijzen zijn zeer democratisch! wij hebben niet zo'n immens budget maar kunnen toch redelijk wat volk vragen hiervoor!

grts
voor persoonlijke vragen over prijs mag je me altijd mailen hoor cindy.deroo@telenet.be

grts



Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik16-1-2008 20:19:59

Tja... ieder zijn gedacht. Ik heb daar al een trouw en een ander feest meegemaakt in die zaal en twee keer viel die zaal tegen. We zaten achter gigantisch palmen en konden niet eens de dansvloer zien! Het eten was niet om over naar huis te schrijven (lees: koud!) en ofwel stond de muziek belachelijk luid ofwel is die akoestiek daar slecht.
De andere zaal was iets beter maar dat was blijkbaar een passage voor een kleine zaal waar een derde feest doorging...



Sofie
20-6-2009
 Meld misbruik16-1-2008 20:26:29

Hallo, hier ben ik terug. Aan Hanne, was het dan de zaal die uitkeek op het water of niet? En in de andere zaal viel het blijkbaar wel goed mee...?was dat lang geleden die trouw en dat feest?

Hey cindy, bedankt voor je reactie. Ik mail je idd nog wel eens:-) thx
groetjes
sofie



Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik16-1-2008 22:42:08

Wij hebben net het zelfde meegemaakt als Hanne (trouw neef deze zomer), zelfde opmerkingen. De zaal keek denk ik niet uit op het water. het is de eerste zaal.
eten niet zo lekker en muziek keihard, wij vonden de huisdj Roan niet zo goed. We hadden ook aan het vijverhof gedacht maar achteraf bekeken waren we wel blij dat we het niet gedaan hebben.

Er zijn wel altijd positieve en negatieve reacties.



Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik17-1-2008 7:16:56

ik denk dat geen enkele zaal vrij staat van commentaar. ik had idd ook gevraagd aan die mevr of die grote planten weg konden. dat was geen probleem. dus iedereen gaat alles heel goed kunnen zien. moet zijn dat ze toch wel ergens goed zijn aangezien hun agenda altijd propvol staat

groetjes cindy



Sofie
20-6-2009
 Meld misbruik17-1-2008 11:18:07

Anneleen, voor welke zaal hebben jullie dan wel gekozen?



Ellen
11-7-2009
 Meld misbruik20-1-2008 15:46:57

Wij hebben er ook al een aantal feesten achter de rug...
Onze meningen zitten er tussen in... Eten is vrij goed, maar wij hebben het toch liever nog iets verfijnder. En de akoestiek is idd ook nie echt denderend. Wij zijn wel in Wevelgem gebleven voor ons feest, aangezien de familie van de streek is. Uiteindelijk de knoop doorgehakt en de feestzaal op 100m van ons huis genomen: de Cortina.
Daar ook al veel festen gehad, en nog geen enkel tegengevallen!

Groetjes



karlijn

 Meld misbruik20-1-2008 18:39:47

Hallo,

Wijzijn daar getrouwd op 08/12/2007 en ik moet zeggen niets anders dan goede commentaar. Onze gasten praten er nog over en zijn heel tevreden. ER zijn zelf vrienden van ons die daar volgend jaar ook hun trouwfeest willen. Qua prijs idd zeer democratisch, eten heel goed, zaal en muziek (dj's) ook heeeeel goed (wij hadden Martin Jonas als dj!!!zeker een aanrader), kortom het was een echt feest zoals we in gedachten hadden, dansvloer heeft geen moment leeg gestaan. En op de dag zelf zijn de zaalverantwoordelijken er voor U (als koppel), ze komen alles uitleggen, vragen alles eerst voor ze iets doen,...

Dus nu kort en krachtig: zeker een aanrader!!

Groetjes Karlijn



Nathalie
13-6-2008
 Meld misbruik3-2-2008 10:04:56

Dag sofie,

Wij geven ook ons trouwfeest in het vijverhof, ten eerste omdat ik de zaal (waterkant) heel mooi vind, ten tweede omdat ik er zelf werk in het weekend en weet dat het personeel de benen van onder hun lijf loopt om iedereen het naar hun zin te maken. Aan mevrouw mag je alles vragen ze zal haar uiterste best doen om het voor elkaar te krijgen. Wat het eten betreft iedereen heeft een verschillende smaak, maar ik weet dat het heel netjes is in de keuken en dat is voor mij belangrijk. En de prijs is natuurlijk ook een meevaller. De huisdj's doen hun best en ik heb nog nooit lege dansvloeren meegemaakt. Maar je moet ook je keuze durven doorgeven he. Als je alles zijn beloop laat moet je achteraf niet komen klagen dat er een plant teveel stond naar je zin. Vraag voor de plant weg te doen en ze zal weggenomen worden. Nu veel succes met je voorbereidingen, veel geluk op je mooiste dag.

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info