Nu Online
Momenteel zijn er 120 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwjurken goedkoper in Nederland?

  16-1-2008 13:34:55
Hoi allemaal,

Heeft er iemand van jullie misschien ervaring met Nederlandse bruidswinkels? Ik vraag me namelijk af of de prijzen van de bekende merken bruidsmode daar lager liggen. Alle reacties zijn meer dan welkom !!!

Kim

220808

Kim

Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1609


Debby
8-8-2009
 Meld misbruik16-1-2008 13:51:20

Ja ik heb ook al gemerkt dat ze daar toch nog net iets goedkoper zijn niet?Soms wel veel goedkoper!

Groetjes



nele
2-8-2008
 Meld misbruik16-1-2008 14:18:12

hello,

ik kan maar met 1 kleedje vergelijken: 1 kleedje van Ian Stuart heb ik zowel in België gepast als in Nederland, en de prijs was net hetzelfde!!



Silke
15-5-2009
 Meld misbruik16-1-2008 15:30:51

Ik heb een paar winkels gedaan in nederland omdat ik ook gehoord heb dat het daar goedkoper is, maar dat is een fabeltje.
Meestal kosten ze evenveel en in een paar gevallen (rembo en marylise) zijn ze duurder.
Je moet er ook aan denken dat je minstens drie keer naar nederland moet rijden dus dat maakt het meteen ook al een pakje duurder.



Annelies
17-5-2008
 Meld misbruik16-1-2008 17:30:32

Mijn kleedje (pronovias) was 600 euro duurder in Nederland dan in België. Mijn nummer 2 was 250 euro duurder. Dus passen in Nederland (was meer keuze) maar in België kopen/bestellen kan je een pak besparen!!



sarah
20-4-2008
 Meld misbruik16-1-2008 19:27:41

Ik heb redelijk veel winkels bezocht waaronder bruidshuis Ellen in Oostburg. Ik had immers ook opgevangen dat het er goedkoper was en dat ze daar zoooo vriendelijk waren. Ik was redelijk teleurgesteld. IK heb mijn kleed uiteindelijk bij Robel gekocht in Roeselare, van een schitterende service gesproken...



sarah
20-4-2008
 Meld misbruik16-1-2008 19:27:56

Ik heb redelijk veel winkels bezocht waaronder bruidshuis Ellen in Oostburg. Ik had immers ook opgevangen dat het er goedkoper was en dat ze daar zoooo vriendelijk waren. Ik was redelijk teleurgesteld. IK heb mijn kleed uiteindelijk bij Robel gekocht in Roeselare, van een schitterende service gesproken...



sarah
20-4-2008
 Meld misbruik16-1-2008 19:28:10

Ik heb redelijk veel winkels bezocht waaronder bruidshuis Ellen in Oostburg. Ik had immers ook opgevangen dat het er goedkoper was en dat ze daar zoooo vriendelijk waren. Ik was redelijk teleurgesteld. IK heb mijn kleed uiteindelijk bij Robel gekocht in Roeselare, van een schitterende service gesproken...



evy
1-3-2009
 Meld misbruik16-1-2008 20:41:43

Toevallig zag ik op marktplaats een jurk te koop staan. De jurk waarin ik ga trouwen. Het is van een Nederlands meisje en ik vond de vraagprijs, voor een 2e hands) vrij hoog. Die was 650€. Ik betaalde mijn kleed, nieuw, nog geen 700€. Ik heb dat meisje dus gemaild om eens te horen wat zij dat nieuw betaalde...1395€+retouches. Een groot verschil he!



Kimberley
12-9-2008
 Meld misbruik18-1-2008 15:28:03

Hey,
ik ben zelf Nederlandse en ik ben naar Eindhoven geweest(aangezien ik daar van daan kom) en daar zit een budget store van een bekend bruidshuis www.bruidsmode.net dit is Ann en John bruidsmode. Ik heb daar mijn jurk gekocht en die heeft mij 800 euro gekost ipv 1200. Ik weet ook dat er 1 in Maastricht zit crandels fashion. En dit is een groothandel die in Maastricht aan particulieren verkoopt, dit scheelt ook een hoop geld, want zij kunnen aan een lagere prijs verkopen aangezien zij zelf de jurken maken.

Veel plezier met het uitzoeken van je jurk!!

Groetje

12092008


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...