Terug naar overzicht
Hoi Veerle,Ik heb exact hetzelfde scenario: 11u gemeente, dan een drankje en iets eten met ouders + getuigen. Heb mijn vraag daarom ook eerder al op dit forum gezet. De reacties : * Foto's gaan laten maken* een familielid bezoeken die bv zelf niet naar de trouw kan komen (ik ga mijn oma in het rusthuis een bezoekje brengen!)En ik maakte mij in het begin ook wat zorgen maar ik denk dat de dag dan toch snel om is! Veel succes nog!
Hallo Veerle,Ik denk dat je de tijd van dat etentje wel wat ruimer mag nemen: 15 u. lijkt mij persoonlijk al wat realistischer. Hoe je bijvoorbeeld de resterende tijd kan opvullen: is er in de buurt geen museum of zo, dan kan je bijvoorbeeld om een rondleiding vragen...Daarna koffietje en op je gemak naar de feestzaal, laatste check-up van de zaal en nog wat tijd met je kersverse man doorbrengen (want je zal hem voor de rest van de dag helaas niet veel meer voor jou alleen hebben).
Hé VeerleWij trouwen om 10u50 op gemeentehuis, daarna een babbel met iedereen die kwam opdagen.Van 12 tot 14u lunchen met naaste familieDan vertrekken wij voor de foto's en vermaakt de rest zich thuis met hapjes, drankje,... wij wilden hen eerst iets ludieks laten doen maar daar zijn we vanaf gestapt. Er staan spellen thuis, folders over onze stad, foto-albums van al onze vakanties die nog niemand zag,...Rond half vijf gaan we dineren met hetzelfde groepje en dan tegen half acht naar de zaal.GroetjesHilde14/06/08
bedankt voor de reacies!fotoreportage gaan wij niet doen, we willen het heel simpel houden allemaal en er loopt wel een fotografe rond op het gemeentehuis en 's avonds om spontane foto's te nemen.terug naar huis gaan met de familie is idd ook een optie
Wij trouwen om 10.30 op het gemeentehuis en om 11.30 in de kerk. Na de kerk gaan onze familieleden naar een soort receptie in de tuin bij mijn ouders. Wij gaan dan foto's maken, als we terug zijn vertrekken we naar de zaal ( tegen 15.30) daar gaan we BBQ en en tegen 20.00 komen de gasten voor het dansfeest.