TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Anneleen
1-1-2020
|
16-1-2008 11:46:59
Wij zijn in december al voor de wet getrouwd. Wij zijn toen op een minihuwelijksreisje geweest naar Texel, een van de waddeneilanden in Nederland.
grtz
anneleen
|
|
sylvie
7-2-2009
|
16-1-2008 11:47:41
Dag Evy,
Lijkt Barcelona jullie iets? Want dat lijkt me wel supertof en er is ook veel te beleven...
Groetjes !
|
|
Sofie
30-8-2008
|
16-1-2008 11:49:29
Mijn favoriete city trip is Rome!
|
|
Anneleen
1-1-2020
|
16-1-2008 12:07:58
Wat ook heel leuk is, is Venetië, lekker romantisch. We zijn in de zomervakantie opreis geweest in Italië aan het gardameer en hebben ook 2-tal dagen in Venetië blijven overnachten.Tofste van heel de reis, mijn man praat er nog over :)
grts anneleen 11-07-08
|
|
annelore
19-9-2009
|
16-1-2008 12:10:47
Parijs: altijd romantisch en de Eiffeltoren blijft leuk Firenze: is alleen al geweldig om rond te lopen, heel ontspannen sfeer, mooie gebouwen,... Amsterdam: superdichtbij, heel veel leuke kroegjes, aparte restaurantjes, bootje varen op de grachten.. Londen: Ook heel veel te beleven, van gewoon sightseeing tot winkelen, uitgaan, ..
Veel plezier met de voorbereiding!
|
|
Kim
7-5-2013
|
16-1-2008 12:26:31
Dag Evy!
Wij hadden eerst gekeken naar alle klassieke bestemmingen maar dat was niets voor ons...
Toen zijn we beginnen nadenken wat wij willen: mooi weer, liefst ook zee zodat je toch 's avonds eens een strandwandeling kunt maken, winkels want wij gaan ook graag eens op koopjesjacht, een beetje cultuur, een mooi hotel/appartement en niet overdreven duur.
En wij zijn uitgekomen bij Barcelona! We gaan wel voor 8 dagen maar in vier dagen kan je er superveel doen! Mijn aanstaande wilde graag 11 dagen maar dat vond ik persoonlijk te lang, het blijft uiteindelijk wel een citytrip.
Ik kan het echt wel aanraden! Ik ben er al tweemaal geweest en vind het er zalig. Vooral ook omdat je algemeen gezien mooi weer hebt en er echt vanalles te beleven is. Er zijn ook erg veel romantische plaatsjes om samen te genieten (strand, park van Gaudi met geschilderde bankjes, de rambla - énorme straat waar je heerlijk kunt rondlopen en veel leuke restaurantjes enzo vindt...)
Maar ook andere citytrips vind ik wel fijn: Londen: heel leuk vind ik daar dat de mensen erg vriendelijk zijn. Iedereen spreekt je aan met mevrouw, meneer... Je kan er eveneens veel bezoeken, winkelen... Het weer is er wel iets minder... Ook qua uitgaan is het er een stuk rustiger, 's avonds lijkt iedereen rond 12u verdwenen te zijn... behalve in grote discotheken maar daar is het echt wel duur (naar mijn ervaring, het kan ook zijn dat ik op de verkeerde plaatsen geweest ben!).
Amsterdam: misschien té dichtbij maar zeker de moeite waard ALS je tegen het Hollandse gekwetter kan. Het is zeker ook een bruisende stad.
Parijs: de romantiek. Ik wou er eigenlijk ook wel heen. Maar in Parijs had ik het gevoel van énorme drukte. Op de metro, in de stad, overal barst het van het volk. De Eifeltoren is natuurlijk magisch mooi, en er zijn ook wel hele leuke pleintjes met karikaturisten, kunstenaars... Ook veel gezellige restaurantjes!
Dus waar je ook gaat, winkels heb je altijd bij citytrips. Qua uitgaan vond ik Barcelona het leukste, ook om 's avonds gewoon rustig iets te gaan drinken. Als huwelijksreis zijn mijn favorieten: 1. Barcelona (aangezien we zelf daarheen trekken ;)) 2. Parijs: romantiek troef 3. Londen: omdat ik dol ben op de Engelse manieren, lang leve de vriendelijkheid!
Over de andere bestemmingen kan ik je geen informatie geven. Naar het schijnt zijn Venetië en Rome ook aan te raden!
|
|
eline
5-9-2008
|
16-1-2008 12:37:03
hey Evy,
Nog een aanrader Porto i portugal redelijk van weer ligt aan de kust portohuizen kunnen bezocht worden een leuke stad met winkeles zoals bij ons maar dan ook weer typische smalle straatjes
museum, casa di musica een nieuw concertgebouw met vrije toegang en indruk wekkend,...
groetjes Eline en Stijn 05/09/2008
|
|
Sheron
2-2-2008
|
16-1-2008 13:07:35
Wij trouwen 2-2 en gaan de dag erna naar Praag! Zeer schoon naar het schijnt! Maar ik ben ook al naar Barcelona, Porto, London en Amsterdam geweest, en ik vind Porto en Barcelona toch iets bovenuitsteken. De eniste citytrip da was tegengevallen was Lissabon (maar da kwam omdat ik ervoor naar Porto ben geweest denk ik :-))
Groetjes, Sheron
|
|
Cindy
12-9-2008
|
16-1-2008 18:01:43
wij gaan op vierdaagse naar Malta. is ook een bestemming bij city trips. vooral het goeie weer daar, prachtig hotel en vooral even weg zijn!
grts cindy 12.09.08
|
|
Tine
1-1-2017
|
16-1-2008 18:10:35
Wij zijn vorig jaar naar Praag gegaan en die stad is echt super! Wij hebben alle 'must-see' dingen bezocht in 3 dagen. Prijzen vallen ook heel goed mee voor het hotel, eten en drinken is al iets duurder dan vroeger maar nog steeds goedkoop. Ik weet niet wanneer je trouwt Evy maar wij gingen begin september en toen was het niet te druk. Groetjes, Tine
|
|
sarah
20-4-2008
|
16-1-2008 19:34:25
WIj kunnen na ons huwelijk ook maar 4 dagen weg.dus hebben we gekozen voor een luxe hotel aan de côte d'azur. Onze echte huwelijkreis doen we dan in de herstvakantie.
|
|
evy
1-3-2009
|
16-1-2008 22:07:14
Bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik ben daarstraks enkele boeken gaan halen en ga het allemaal eens bekijken. We willen er net na ons huwelijk eventjes met z'n 2 tussenuit. Barcelona is precies wel in trek :-) Onze eigenlijke 'huwelijksreis' is eind september. Dan vliegen we naar Turkije, samen met ons zoontje.
Groetjes Evy 01-08-08
|
|
K
7-7-2007
|
18-1-2008 13:59:33
Budapest en Praag zijn super. Lissabon ook. Heel tof en dichtbij zijn Rotterdam en Den Haag. Londen blijft altijd een aanrader, en Kopenhagen vond ik eens 'iets anders'. madrid vond ik een afrader, te warm, te vies, weinig te beleven.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|