Terug naar overzicht
Hey Els,Onze bruiloft is op 8/8/2009 dus een maandje later...krijg jij ook als je prijsoffertes hebt gevraagd het antwoord van "mevrouw daar ben je nog veel te vroeg mee" of "amai dat is ook op tijd dat je er mee begint"?Maar ik trek het me niet aan,ik heb al wel de zaal vastgelegd (Domein Martinus in zoersel) want de zalen zijn snel bezet!Ookal is het in 2009!Groetjes,Debby8/8/2009
Dag Debby,Wij zijn begonnen met zalen bezoeken, al in oktober-november. Ik heb toen telkens zelf gezegd: we zijn nog een beetje vroeg....vaak kreeg ik wel de reactie dat er vanaf januari veel boekingen binnenlopen. (rond de feestdagen veel aanzoeken)... Wij hebben al onze zaal vastgelegd (in december). De boekingen beginnen nu ook voor 2009.Nu zou ik graag ook de priester contacteren. Verder hebben we nog niet iets ondernomen. We zijn wel naar de trouwbeurs geweest. Daar kreeg ik inderdaad ook te horen dat we nog tijd hebben om alles te regelen. Maar ook kreeg ik te horen dat vanaf nu alles zo'n beetje begint voor 2009 (vooral in de zomermaanden).Ik heb echt de indruk 'je kan er niet vroeg genoeg bij zijn'. Ik zou me daar niets van aantrekken.Beste nog!!!!
Ja dat heb ik telkens ook gezegd dat we nog wel vroeg waren...Wij zijn ook beginnen kijken naar zalen in oktober/november...!De pastoor van de kerk heb ik ook al gehoord en hij wou mij meteen inschrijven..maar wil toch nog eerst de kerk zien hoor ofwel wordt het die van onze gemeente(Hoboken) ofwel Carolus Borromeus (in stad van Antwerpen).Vind het toch ook belangrijk dat het een aangename kerk is!Waar wonen jullie?En waar is jullie feest?Groetjes
Hey allen,Wij trouwen op 07-08-2009 en zijn ook al volop bezig met plannen...We hebben nl. beiden nogal een drukke job en ik ben soms langere periodes in 't buitenland dus ik vind het leuker er wat vroeger aan te beginnen en geen stress te hebben op 't laatst dan te wachten en dan alles snel-snel te moeten beslissen...Tot nu toe kreeg ik niet al te veel rare reacties. Blijkbaar vinden de meesten het wel ok dat we zo vroeg al beginnen met plannen...wij hebben zaal, kerk, fotograaf en ceremoniemeester al vastgelegd.GRoetjes,Amaryllisamaryllis.dieltiens@telenet.be
@AmaryllisOOk wij trouwen op 07-08-09. Na veel rondkijken en vergelijken, hebben we vandaag de feestzaal officieel bevestigd. Jullie zijn blijkbaar al een stapje verder als ons!Ik hoop dat jullie een mooie, zonnige dag hebben -> want dan hebben wij dag ook:-)Groetjes Ann en Kris
hey els,leuk om te horen dat iemand dezelfde datum trouw! vanwaar zijn jullie afkomstig? mss kunnen we eens afspreken op msn als je dat hebt? hier heb je alvast mijn email: effi.light@live.be