Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Videograaf

  16-1-2008 8:37:07
Hallo,

Wij trouwen op 5 juli dit jaar. Er is al veel geregeld. Maar nu begin ik te twijfelen of ik een videograaf zou nemen... Ik had altijd het gedacht dat dat een beetje 'storend' is als daar zo iemand rondloopt met een camera..? En is dat niet storend voor de fotograaf ook?
Graag jullie mening hierover. En als er videografen zijn die aan te bevelen zijn: geef maar door!

Groetjes,
Lieselot

Lieselot
5-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 833


Eva
14-6-2008
 Meld misbruik16-1-2008 9:20:28

Hallo Lieselot,
wij wilden eerst ook geen videograaf nemen maar ben blij dat ik dat ik er toch een besteld heb. Ik vind als je een videograaf hebt kun je alles nog eens een keer beleven. Een foto zegt ook veel maar is toch anders. Ik denk niet dat jij je daar veel van moet aantrekken hoor van dat in de weg lopen, die mensen zijn dat heus wel gewoon. Wij betalen de onze 500€ van 'smorgens tot 0.00 u ik weet niet vanwaar jij bent maar wij zijn van lommel.

succes met je beslissing!



Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik16-1-2008 9:24:29

Hey Lieselot

Het is zeker niet storend, en ik ben blij dat wij een video hebben, het is echt een mooie herinnering. Wij betaalden 350 euro, en hij was er van smorgens tot na de openingsdans.

als je zijn gegevens wil, stuur me dan gerust een mailtje: vandamsarah@hotmail.com

Groetjes, Sarah
15*09*07



Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik16-1-2008 11:29:17

Wij nemen zeker geen videograaf. Ik heb al een paar van die "bandjes" gezien van huwelijken maar vind het meestal maar niets...Vooral de klank is meestal triestig vind ik. Nu zijn wij allebei muzikanten en hechten natuurlijk veel belang aan de klankopname van bijv. de muziek in de kerk. Ik heb dan liever de foto's en de herinnering van de prachtige muziek dan een video waar alles eigenlijk minder mooi op uitkomt dan het eigenlijk in het echt was...maja, elk zijn goesting natuurlijk!

GRoetjes,

Amaryllis



Jan

 Meld misbruik16-1-2008 13:18:14

Lieselot.
Ik zou beslist een film van jullie huwelijksdag aanraden! Het is de weergave van uw VOLLEDIGE dag, life en één van de prachtigste herinneringen (indien goed opgenomen en gemonteerd uiteraard) Wat de klank betreft: die is enkel kwalitatief van belang tijdens het burg en kerkelijk huwelijk (of andere viering) Die kwaliteit hangt af van de klankkwaliteit van de camera. Met een handcamera waar de micro dicht bij de motor zit, en die niet veel kost, kan je uiteraard geen wonderen verwachten. De ideale oplossing is het gebruik van een zendermicro die draadloos met de camera verbonden is! En uiteraard ook een degelijke camera ... Storend is dit zeker niet indien de videograaf zijn werk kent! Kijk maar eens op mijn website onder de rubriek 'nieuws' waar je reacties kunt nalezen. Alvast veel suc6!
www.jpvideo.be



Patricia
17-2-2007
 Meld misbruik16-1-2008 14:59:30

Ik zou het zeker doen als ik jou was. Wij hebben bewust gekozen voor een kennis om dit te laten doen, want we vonden het zo al duur genoeg allemaal. Op het grootste deel van de video is muziek gezet, maar belangrijke momenten zoals ja woord en speech kunnen we wel horen. Ik heb geen moment spijt gehad dat we een video hebben laten maken. Ik kan je immers verzekeren: er gebeurt zoveel om je heen, dat je de helft maar bewust ziet. Op video zie je ook hoe de rest van de familie die dag beleefd hebben. Videograaf mee op fotoreportage is ook geweldig!!! Wij hadden vooraf schrik dat de foto+ videograaf heel de tijd storend voor onze neus zou komlen hangen, maar uiteindelijk merkten we niet veel van dat geflits en gefilm



OLIVIER

 Meld misbruik16-1-2008 18:07:33

Beste Lieselot,

Wij hebben de 2 pakketten + digitale gastenboek in huis, voor meer info

www.mediacarservice.be



Bjorn

 Meld misbruik16-1-2008 20:22:24

Beste Lieselot,

of een videograaf storend werkt voor de fotograaf, hangt zowel van de fotograaf als van de videograaf af. Het is een kwestie van ervaring, en wederzijds respect. In mijn ervaring is het zo dat professionelen daar meestal heel goed in meevallen. Met de 'nonkels' met de camera die komen filmen heb je meestal meer moeite, en dat is enkel een kwestie van ervaring, je moet als fotograaf/videograaf leren zien waar je wel/niet kan zijn op welke momenten.
Zelf doen wij geen videoreportages, enkel fotoreportages. Maar als je wil kan ik je wel naar iemand doorsturen. Mail ons gerust indien interesse!

Groetjes,
Bjorn & Nathalie
info@fotografieluna.be
http://www.fotografieluna.be
http://fotografieluna.blogspot.com



Rik

 Meld misbruik17-1-2008 0:26:53

Lieselot, mail eens naar info@discovideo.be, mooi aanbod beschikbaar,
grt Rik



freddy

 Meld misbruik17-1-2008 7:06:17

Beste Lieselot,

Zoals hieronder door enkelen reeds geschreven zou ik ook je ten zeerste willen aanraden om naast foto's een DVD van je huwelijk te laten maken.

Ik doe zeker geen afbreuk aan foto's want meestal zijn deze heel mooi. Echter bewegende beelden met geluid doen je huwelijksdag beter opnieuw beleven zonder dat je erbij hoeft na te denken " wat er toen gebeurde of gezegd werd".

Een bijkomend advies : Als je nu nog een videograaf voor juli 2008 moet zoeken wees dan zeer voorzichtig.Ga kijken naar voorbeelden en vraag referenties.

Immers de beste en/of budgetvriendelijkste videograven zijn voor de topmaanden juli/augustus sedert geruime tijd niet meer vrij.

Wens je heel veel succes

Freddy




Antonietta
25-8-2007
 Meld misbruik17-1-2008 12:51:13

Hoi Lieselot,

Wij zijn op 25/08/07 getrouwd. Alles was geregeld, maar enkele maanden ervoor begonnen wij ook te twijfelen... uiteindelijk hebben we in mei een videograaf vastgelegd --> ik ben nu supergelukkig!!!

De dvd heb ik ontelbaar veel opgezet (veel meer dan de fotos !!). Het is toch anders om jezelf en de anderen in 'beweging' te zien met geluid.

Onze videograaf was All Video Works (Pe Carreno) van Merksem.

succes nog met de voorbereidingen!
Antonietta




Marc

 Meld misbruik4-2-2008 10:18:31

Dag Lieselot,
Ik ben een professionele videograaf en woon in Willebroek. En voor mij is de kwaliteid van het geluid even belanrijk dan de beelden. Ik gebruik daarom een draadloze microfoon die ik bij de spreekstoel in de kerk plaats. En aan het mengpaneel van de discobar plaat ik een zender die dat het geluid van de speechen en muziek draadloos naar mijn camera zendt. Het ambiance geluid wordt opgenomen met de micro op de camera. Voor meer info over de pakketten kij eens op mijn site: www.huwelijkreportage.be of www.mdwvideo.be
mvg.
Marc De Winter



Marc

 Meld misbruik4-2-2008 10:49:52

Dag Lieselot,
Ik ben een professionele videograaf en woon in Willebroek. En voor mij is de kwaliteid van het geluid even belangrijk dan de beelden. Ik gebruik daarom een draadloze microfoon die ik bij de spreekstoel in de kerk plaats. En aan het mengpaneel van de discobar plaat ik een zender die dat het geluid van de speechen en muziek draadloos naar mijn camera zendt. Het ambiance geluid wordt opgenomen met de micro op de camera. Voor meer info over de pakketten kij eens op mijn site: www.huwelijkreportage.be of www.mdwvideo.be
mvg.
Marc De Winter


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info