Terug naar overzicht
Oei zo te zien is er iets ergs gezegd geweest!Nu ik geef ook een feest voor ongeveer 100 personen en ook diner (4 gangen),veel mensen zeggen me dat dat weggegooid geld is..maar wij willen het op deze manier en wij moeten het toch maar betalen hé!Nog veel plezier met je voorbereidingen Sabine!!Groetjes,Debby8/8/2009
Dag Sarah!Goed gezegd ;-) Iedereen doet het op zijn manier! Er wordt bij ons ook constant gezegd hoe je daar je geld aan vergooit enzo... Terwijl de meesten precies hetzelfde gedaan hebben! Als er ooit iemand tegen mij zal zeggen dat ze trouwen zal ik hen vooral proficiat wensen en vragen of ik kan meehelpen ipv hen af te breken!Succes met de voorbereidingen Sarah!
Over welk bericht gaat dit?Wel jammer, maar meiden laat er je planninggenieten niet door vergallen.Elk zijn goesting, elk zijn smaak.Patricia
het gaat over het topic 'help ik ben een bridezilla'
Dag Kim,Je hebt groot gelijk om mij op m’n plaats te zetten, had al heel snel spijt van mijn bericht!!Was die dag serieus slechtgezind en dat heb ik op dit forum uitgewerkt. Zelf maak ik me ook soms druk over ‘onbenulligheden’ hoor.Ben blij dat je reageert, dan kan ik me via deze weg verontschuldigen.Sorry dus!!Veel plezier met je verdere voorbereidingen!!Groetjes, Sabine
Oei, nu reageer ik nog met de verkeerde naam ook.....Sorry aan Sarah dus...