Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@sabine

16-1-2008 8:26:04
hey sabine,

dit moet ik toch echt even kwijt... (sorry meiden, het is even off topic hoor)

waar wij ons druk in maken? In ONS feest..in onze bloemen, uitnodigingen, etcetera..

Ik vind het nogal cru wat je allemaal zegt over traditionele trouwfeesten en wat anderen en jij daar over denken.

Je zit hier op een trouwforum waar minstens 80% van de bruidjes zo'n trouwfeest geeft.

En daarbij nog.. ieder geeft toch het feest zoals ze het zelf willen!

En of dat nu een bbq, walking dinner, 6 gangen diner, fuif, of weet ik veel wat is... het is juist leuk dat er VERSCHILLEN zijn!

Laat dus de bruidjes allemaal in hun waarde, bij het organiseren van HUN feest en maak je vooral NIET druk in het feest van een ander..

sorry meiden, nogmaals, maar dit moest ik echt even kwijt..

sarah
17-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 372

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik16-1-2008 9:47:04

Oei zo te zien is er iets ergs gezegd geweest!
Nu ik geef ook een feest voor ongeveer 100 personen en ook diner (4 gangen),veel mensen zeggen me dat dat weggegooid geld is..maar wij willen het op deze manier en wij moeten het toch maar betalen hé!

Nog veel plezier met je voorbereidingen Sabine!!

Groetjes,
Debby
8/8/2009

Kim
7-5-2013
 Meld misbruik16-1-2008 12:30:25

Dag Sarah!

Goed gezegd ;-) Iedereen doet het op zijn manier! Er wordt bij ons ook constant gezegd hoe je daar je geld aan vergooit enzo... Terwijl de meesten precies hetzelfde gedaan hebben! Als er ooit iemand tegen mij zal zeggen dat ze trouwen zal ik hen vooral proficiat wensen en vragen of ik kan meehelpen ipv hen af te breken!

Succes met de voorbereidingen Sarah!

Patricia

Meld misbruik17-1-2008 9:54:18

Over welk bericht gaat dit?

Wel jammer, maar meiden laat er je planninggenieten niet door vergallen.

Elk zijn goesting, elk zijn smaak.

Patricia

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik17-1-2008 12:51:13

het gaat over het topic 'help ik ben een bridezilla'

Sabine
5-4-2008
 Meld misbruik3-2-2008 21:48:43

Dag Kim,

Je hebt groot gelijk om mij op m’n plaats te zetten, had al heel snel spijt van mijn bericht!!
Was die dag serieus slechtgezind en dat heb ik op dit forum uitgewerkt. Zelf maak ik me ook soms druk over ‘onbenulligheden’ hoor.

Ben blij dat je reageert, dan kan ik me via deze weg verontschuldigen.

Sorry dus!!

Veel plezier met je verdere voorbereidingen!!

Groetjes, Sabine

Sabine
5-4-2008
 Meld misbruik3-2-2008 22:02:12

Oei, nu reageer ik nog met de verkeerde naam ook.....

Sorry aan Sarah dus...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...