Nu Online
Momenteel zijn er 87 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kriebels, stress

  29-12-2004 20:04:42
Volgende week donderdag namelijk 6/1 is mijn trouwdag. Ik begin nu toch last te krijgen van stress en kriebels. Iemand tips? Nog lotgenoten

groetjes
Nathalie

Nathalie
6-1-2005
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1127


mortier
18-9-2005
 Meld misbruik30-12-2004 19:12:27

hoi natalie , ik ben getrouwd op 18 septemer 2004 en ik kan je een ding zegen het zal al vlot verloopen maak je geen zorgen en al die zenuwen is voor niets nodig ik was zelf zo zenuwatig maar op den dag zelf was ik de kalmste en meid ik heb er 200procent van genooten wantd dat moet je doen ze wand die dag is zo voorbij succes



Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik1-1-2005 16:31:01

Ik kan me wel een beetje voorstellen dat je stress hebt. Bekijk je planning nog eens, alles in orde? Dat stelt je mss al een beetje gerust. Alvast proficiat hé
Valerie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...