Terug naar overzicht
Ik heb 2 broers, wou ook geen keuze maken dus neem de ene voor het wettelijk huwelijk en de andere voor het kerkelijk...
ik heb mijn broer genomen voor de wettenlijke trouw en ik neem mijn beste vriendin voor trouw kerkgroetjes
als je je beste vriendin wil vragen voor het feest... doe dat dan toch gewoon!!!Mijn beste vriendin NIET vragen was echt geen optie voor mij en wij trouwen ook in intieme kring..kies we je het liefste hebt..
Gaan voor je vriendin, echt waar... Maar anderzijds kan ik eigenlijk niet oordelen want ik heb geen broers of zussen, wat ik eigenlijk ook wel jammer vind. Je trouwt trouwens 1 dagje voor ons! Leuk!
Waarom neem je niet gewoon 2 getuigen? Mijn verloofde heeft 2 beste vrienden en wou ze beiden vragen. Nu hebben wij als volgt: -burgelijke trouw is een weekje vooraf. Ik ben alleen thuis en heb Barts' zus gevraagd als getuige. Bart heeft een goede vriend gevraagd.- kerkelijke trouw kon Bart niet kiezen tussen zijn 2 beste vrienden en heeft ze dus beiden gevraagd...ik heb dan ook 2 getuigen gevraagd: een nichtje waar ik heel goed mee overeen kom en een soort van 'beschermengel' die mij en mijn verlofde al vaak heeft bijgestaan met raad en daad. Hij heeft zelf ook geen kinderen en was supervereerd dat hij mijn getuige mocht zijn, superleuk!!!!GRoetjes,Amaryllis
Hallo, Zoals jou kon ik ook niet kiezen tussen 2 hele goede vriendinnen. Zo heb ik eentje gevraagd voor de kerk en eentje voor de wet.Groetjes
heyde een voor de wet en de ander voor de kerk zo doen ze da bij ons op zen italiaans en ze zijn alle 2 contentmelissa
Ik heb ook twee getuigen! Mijn neef voor de wet en mijn beste vriendin voor de kerk. Zo kon ik twee mensen blij maken!