TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
lisa
5-7-2008
|
15-1-2008 18:22:34
Ja, Rhodos is zeker een aanrader! Zeer gezellig met de 'oude stad'. Er valt veel te beleven. Probeer wel een hotel te nemen die dicht bij de nieuwe en oude stad gelegen is. Veel plezier.
Groetjes
|
|
Charlotte
19-9-2008
|
15-1-2008 18:31:11
Ik heb er 6maand gewerkt. In Rhodos ben je van mei tot oktober zoiezo zeker van het weer. Je moet wel uitkijken aan welke kant van het eiland je zit. Faliraki (wegens teveel luidruchtige Engelsen) en Iallysos (wegens te ver weg van alles) zou ik niet aanraden. Het best is eigenlijk Rhodos stad. Vooral als je savonds van het nachtleven wil proeven,daar heb je een hele plezante bar street(met als topper COLORADO,een club in 3verdiepingen met oa liveband,ambiance verzekerd). Voor overdag,als je het strand ff beu bent,kan je gezellig gaan wandelen en winkelen in het oude stadscentrum. Wat je zeker moet doen is de verschillende baaitjes bezoeken, vral Anthony Quinn bay en Lindos. Een iddylischer plaats om te zonnen is er bijna niet. Vanuit het stad is alles perfekt bereikbaar per scooter. Je kan er ook auto's huren mr die zijn heel duur. Ik heb er alleszins de tijd van mn leven gehad en plan binnenkort nog eens terug te gaan. Succes!
|
|
Silke
15-5-2009
|
15-1-2008 20:06:22
Ik ben reeds 2 maal op rhodos geweest en vind het een prachtig eiland. De eerlijkheid dient me er wel toe te zeggen, dat je het eiland op makkelijk 4 dagen volledig plat rijdt. Wij zijn echte uitstapjes mensen, dus was 10 dagen voor ons iets te veel. Maar voor een lekkere luiervakantie met hier en daar een uitstapje is Rhodos top!
|
|
Lieselot
5-7-2008
|
15-1-2008 20:57:29
Hallo!
Wij gaan ook waarschijnlijk voor Rhodos! En hoor ook van iedereen die er al geweest is, dat dit echt wel een mooi eiland is, en dat je er vanalles hebt (strand, cultuur, natuur...) In de loop van volgende week gaan we boeken.
Geniet ervan he!
Lieselot 5/07/08
|
|
cindy
1-6-2009
|
15-1-2008 21:27:12
hoi wij zijn zo n 5 jaar geleden naar rhodos op vakantie geweest, echt de moeite waard je vind er alles om uw vakantie te doen slagen. als ik een paar tips mag geven: als je veel van het eiland wil zien huur dan vooral een auto(best ter plaatse, is goedkoper dan via reisagent) , als je graag naar het strand ga moet je er rekening mee houden bij het boeken van uw hotel of het zand of kiezelstrand is, all in vind ik daar overbodig daar je er overal kan eten en drinken vooral binnenwaards heel lekker eten aan spotprijs. hopelijk heeft dit geholpen om uw keuze te kunnen maken groetjes cindy
|
|
cindy
1-6-2009
|
15-1-2008 21:27:31
hoi wij zijn zo n 5 jaar geleden naar rhodos op vakantie geweest, echt de moeite waard je vind er alles om uw vakantie te doen slagen. als ik een paar tips mag geven: als je veel van het eiland wil zien huur dan vooral een auto(best ter plaatse, is goedkoper dan via reisagent) , als je graag naar het strand ga moet je er rekening mee houden bij het boeken van uw hotel of het zand of kiezelstrand is, all in vind ik daar overbodig daar je er overal kan eten en drinken vooral binnenwaards heel lekker eten aan spotprijs. hopelijk heeft dit geholpen om uw keuze te kunnen maken groetjes cindy
|
|
Vanessa
28-6-2008
|
15-1-2008 22:49:43
Dag KIm!
Wij zijn na ons burgerlijk huwelijk ook op huwelijksreis geweest naar Rhodos en het is zeer goed meegevallen. Wij gingen in de maand mei en dan is de temperatuur er rond de 23 graden, het is elke dag zonnig! Wij verbleven in Ixia, een kustdorp net buiten Rhodos Stad van waaruit je makkelijk uitstappen kan doen (dicht bij hoofdstad, stranden en bezienswaardigheden). Rhodos is dus een echte aanrader!
Groetjes, Vanessa 28-06-2008
|
|
Yo
12-7-2008
|
16-1-2008 12:16:42
Hoi,
Wij zijn 4 jaar geleden ook naar Rhodos geweest. Wij vonden dat echt de moeite!! We hebben daar een jeep safari gedaan en ok een brommerke gaan huren. Zo zelf op ontdekkingstocht gegaan. Onze zwemkleren mee en de kust zo wat afgreisd af en toe gestopt en gezwommen, heerlijk!!
|
|
Laura
11-7-2009
|
16-1-2008 16:31:14
Ik ben vorig jaar met mijn vriend naar Rhodos geweest en op een excursie naar het eilandje Chalki heeft hij me daar ten huwelijk gevraagd. Een aanrader van nog een excursie is de vlindervallei en idd zoals velen het zeggen de oude stad. Wij zaten in Kalithea, op 10min ben je in de oude stad met de taxi. Dus een ideale ligging. Ons hotel eden roc was niet echt geweldig ma de hotels ernaast zagen er super mooi uit! Dus ja, wel een aanrader....
|
|
Nathalie
|
16-1-2008 18:48:22
Hey,
Ik ben vorige zomer samen met mijn vriend 10 dagen naar Rhodos geweest (eerst 4 dagen Athene en dan met de boot naar Rhodos) in hotel Rhodos Palladium (was volgens de locale taxibestuurders zonder twijfel het beste hotel van Rhodos) en ik kan dit echt aanraden. Prachtig zwembad, mooi aangelegd strand, superlekker eten, grote & verzorgde kamers met zeezicht, vriendelijk personeel,... In het hotel heb je ook de mogelijkheid om een jeepke te huren en dat hebben we dan ook gedaan. We hebben Lindos (acropolis), de vlindervallei (Petaloudes), het meest zuidelijke punt van Rhodos (waar de kalme Middellandse en de wilde Egeïsche zee samenkomen: echt mooi om zien) en Rhodos-stad bezocht. Is echt een tof eiland! Voor meer info of foto's mag je me altijd mailen: babuh9@hotmail.com
Groetjes,
Nathalie (P.S.: was geen huwelijksreis hoor)
|
|
Séverine
5-7-2008
|
13-3-2008 13:29:47
Hoi!
Wij hebben ook gekozen voor Rhodos, deze zomer gaan we naar Hotel Palladium (was nog maar 1 kamer beschikbaar, dus het moet gewoon wel goed zijn!)
Als iemand nog aaraders heeft, laat het zeker weten!
Séverine
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|