Nu Online
Momenteel zijn er 270 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suitekledij-stadskledij

  27-12-2004 15:56:15
Hallo,mijn mama is op zoek naar kledij voor mijn trouw.Ze zoekt een winkel waar ze kledij verkopen die achteraf nog draagbaar is en waar de kledij redelijk is van prijs. Heeft iemand goede adressen?

Saskia
12-8-2005
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1452


Annelies
7-8-2004
 Meld misbruik28-12-2004 17:53:48

Kijk eens naar winkels waar ze Linea Raffaelli verkopen. Die hebben erg mooie kleding, die je mits een kleine aanpassing (bv. rok inkorten) zeker nog verder kan dragen. Meestal is dat inkorten zelfs gratis achteraf.



Elke
28-5-2005
 Meld misbruik29-12-2004 20:06:51

hoi,
ik heb mijn trouwkleed gekocht bij farah love in zwijndrecht.
Daar verkopen en verhuren ze zowel trouwjurken als suitekledij en zeer schappelijk van prijs .
Echt de moeite om eens te gaan kijken.
Veel succes.
Elketje



veerle
3-7-2004
 Meld misbruik31-12-2004 9:47:00

Hallo, mijn mama doet haar kledij weg. We trouwden deze zomer. Ze heeft maat 40-42. Indien interesse, laat hier gerust een berichtje achter


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...