Nu Online
Momenteel zijn er 225 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenboeken

15-1-2008 14:25:45
Hallo, ik ben op zoek naar een mooi gastenboek. Nu kan ik nergens winkels of sites vinden waar je ze kan bestellen. Hebben jullie enkele ideeen? (Liefst niet te duur -100 € aub)

groeten katrien

katrien

Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 376

Sofie
30-8-2008
 Meld misbruik15-1-2008 14:29:33

Wij hebben via Merrymakers een gastenboek besteld. Zij zijn onze weddingplanner en gaan regelmatig naar new york. Ik had op een amerikaanse site een mooie gezien en merrymakers heeft deze besteld en voor mij meegenomen.

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik15-1-2008 14:48:31

bij ava, fotowinkel, papierhandels??

denk ava zeker!

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik15-1-2008 14:53:37

Ik had,wanneer we naar een zaal gingen kijken een knap "gastenboek" gezien..
Dat was een schildersezel en dan een groot wit doek en daar konden de mensen iets opschrijven...Héél origineel kan je erna nog ergens ophangen want meestal verdwijnt zo een boek in de kast...

Groetjes

Jildou

Meld misbruik15-1-2008 15:25:49

Wij hebben er één besteld via xieje.com. Met onze eigen trouwkaar top de voorkant, gedicht en datum op de eerste blz. Je kunt hem helemaal naar eigen wensen samenstellen.
Succes.

Jildou

Meld misbruik15-1-2008 15:26:04

Wij hebben er één besteld via xieje.com. Met onze eigen trouwkaar top de voorkant, gedicht en datum op de eerste blz. Je kunt hem helemaal naar eigen wensen samenstellen.
Succes.

Jildou

Meld misbruik15-1-2008 15:26:19

Succes.

katrien

Meld misbruik15-1-2008 16:10:11

hallo,

wat was de prijs ongeveer? en hoe deed je de bestelling, per mail/internet of ging je langs?

mvg katrien

Sa
24-5-2008
 Meld misbruik15-1-2008 16:18:49

Hoi meisjes

kijk is op op deze site staan er heel mooie op tegen redelijke prijzen

http://www.onestopweddingshop.nl/frmArticles.aspx?boid=...
grts 24/5/2008

Laura
16-5-2008
 Meld misbruik16-1-2008 9:35:52

Hallo Katrien,

Je kan tegenwoordig ook via de drukker waar je trouwkaarten besteld, gastenboek bestellen dat is nieuw van Family Cards.. Ik weet niet of iedere drukkerij dat heeft maar de drukkerij bij mij in de buurt wel.. Het is een samenwerking wat Family Cards nu heeft met Artbene uit duitsland.. Erg leuke gastenboeken voor een betaalbare prijs van 25 euro. Ik gebruik uit die serie gewoon een fotoboek en die was 35 euro!!

Laura
16-5-2008
 Meld misbruik16-1-2008 9:36:07

Hallo Katrien,

Je kan tegenwoordig ook via de drukker waar je trouwkaarten besteld, gastenboek bestellen dat is nieuw van Family Cards.. Ik weet niet of iedere drukkerij dat heeft maar de drukkerij bij mij in de buurt wel.. Het is een samenwerking wat Family Cards nu heeft met Artbene uit duitsland.. Erg leuke gastenboeken voor een betaalbare prijs van 25 euro. Ik gebruik uit die serie gewoon een fotoboek en die was 35 euro!!

Jildou

Meld misbruik17-1-2008 14:26:58

Via xieje hebben we alles via de mail en post gedaan. Kosten waren 62,50 excl. verzenden, maar dat hangt oook van het aantal blz/vakjes af. Binnen drie/vier weken kun je hem binnen hebben. Ik moest een trouwkaart opsturen en hier heb ik mijn eigen ideeeen qua kleur enz bij gedaan. Toen heb ik stofjes opgestuurd gekregen via de post voor de omslag en konden we een keuze maken. Je kunt er ook nog fotobladen tussen laten plaatsen, erg leuk. Je kunt hun altijd bellen voor meer info.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...