Terug naar overzicht
Wij hebben via Merrymakers een gastenboek besteld. Zij zijn onze weddingplanner en gaan regelmatig naar new york. Ik had op een amerikaanse site een mooie gezien en merrymakers heeft deze besteld en voor mij meegenomen.
bij ava, fotowinkel, papierhandels??denk ava zeker!
Ik had,wanneer we naar een zaal gingen kijken een knap "gastenboek" gezien..Dat was een schildersezel en dan een groot wit doek en daar konden de mensen iets opschrijven...Héél origineel kan je erna nog ergens ophangen want meestal verdwijnt zo een boek in de kast...Groetjes
Wij hebben er één besteld via xieje.com. Met onze eigen trouwkaar top de voorkant, gedicht en datum op de eerste blz. Je kunt hem helemaal naar eigen wensen samenstellen.Succes.
hallo,wat was de prijs ongeveer? en hoe deed je de bestelling, per mail/internet of ging je langs?mvg katrien
Hoi meisjeskijk is op op deze site staan er heel mooie op tegen redelijke prijzen http://www.onestopweddingshop.nl/frmArticles.aspx?boid=... grts 24/5/2008
Hallo Katrien,Je kan tegenwoordig ook via de drukker waar je trouwkaarten besteld, gastenboek bestellen dat is nieuw van Family Cards.. Ik weet niet of iedere drukkerij dat heeft maar de drukkerij bij mij in de buurt wel.. Het is een samenwerking wat Family Cards nu heeft met Artbene uit duitsland.. Erg leuke gastenboeken voor een betaalbare prijs van 25 euro. Ik gebruik uit die serie gewoon een fotoboek en die was 35 euro!!
Via xieje hebben we alles via de mail en post gedaan. Kosten waren 62,50 excl. verzenden, maar dat hangt oook van het aantal blz/vakjes af. Binnen drie/vier weken kun je hem binnen hebben. Ik moest een trouwkaart opsturen en hier heb ik mijn eigen ideeeen qua kleur enz bij gedaan. Toen heb ik stofjes opgestuurd gekregen via de post voor de omslag en konden we een keuze maken. Je kunt er ook nog fotobladen tussen laten plaatsen, erg leuk. Je kunt hun altijd bellen voor meer info.