Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie welke feestzalen gekozen in West-Vlaanderen

  15-1-2008 8:45:19
Wie heeft welke feestzaal gekozen in west-vlaanderen en waarom??
wat waren de argumententen om voor uw zaal te kiezen en niet voor de andere ??
(voorhande ervaring, vaak positieve reacties, Hoogstaand verfijnd eten, interieur ... )

olivier
9-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 25 | Gelezen: 4008


Dirk
14-6-2008
 Meld misbruik15-1-2008 9:18:56

In welke prijscategorie zoek je?

Vrienden van ons hebben het Molenhof in West-Outer (of toch in die streek) gekozen. Prachtige zaal voor een verrassend scherpe prijs!

Als het strak en modern mag: de B-In in Brugge. Lounge maar wel voor een stevig budget ;-) Jammer genoeg te duur voor ons (€ 90 à 100 pp) maar wel een originele locatie in hartje Brugge. (je kan er bvb aanmeren met een bootje)

Wijzelf hebben voor de Westkant in Ruddervoorde gekozen. Mooie huurzaal, voorzien van tafels en met van die hoezen overtrokken stoelen, bar enz... Tuin met vijver voor recepties. Nadeel: je moet meer zelf regelen. Voordeel: goedkoper. Af en toe lees je op dit forum dat het huren van een zaal in combinatie met traiteur even duur is... Niet altijd! Wij werken met Taverlani bvb. Democratische prijzen voor uitstekende kwaliteit.

Ook goed: kasteel van Moerkerke.

Good luck!



Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik15-1-2008 10:41:18

Wij hebben gekozen voor de Cofar in Rumbeke (Roeselare).
- We zochten naar een mooie ruime zaal (waar je kon ademen en die niet propvol zou zijn, hoge plafonds,...)
- het is een moderne zaal die ons aansprak.
- De prijs viel goed mee, we hadden het veel duurder verwacht. We betalen €59 all-in en dat tot 7 uur (maar zo lang zullen wij het niet trekken.)
- receptie is met een wachtbordje en zo ben je zeker dat iedereen toch zeker 5 hapjes heeft gehad. Ze komen dan nog rond met andere hapjes. zelf al naar feesten geweest, waarbij we niets of weinig van hapjes hadden omdat ze niet tot bij ons kwamen.
- mooie ingeklede zaal met mooie tafelversiering.we hebben een zaal zien klaar staan voor een huwelijk.
- goede dingen over deze zaal gehoord.
- we moeten ons van niets aantrekken ivm de zaal.


groetjes

Anneleen



Els
4-7-2009
 Meld misbruik15-1-2008 10:46:26

Hey!

Wij hebben een aantal zalen bezocht in onze streek. We hebben de voor-en nadelen overwogen en onze keuze viel bij Cofar Roeselare en Ter Biest Lauwe.
Twee mooie zalen, maar gewoon een andere stijl. Omdat we zelf al een feest hebben meegemaakt in Ter Biest en er zeer tevreden over waren, echt heel mooi en gezellig, hebben we gekozen voor Ter Biest.

Succes in het maken van je keuze. Kies vooral een zaal waar je je zelf heel goed bij voelt.



Evi
30-5-2009
 Meld misbruik15-1-2008 11:01:56

Wij zijn gaan kijken naar Denotter-zedelgem, vijverhof-wevelgem, cortina-wevelgem en als eerste naar 't Gravenhof-torhout. Onze vereisten waren: mooie open zaal, liefst tuin maar zeker iets waar je buiten kunt, goeie service en eten, locatie en liefst 1feest/avond. Persoonlijkheid/voorkomen van gastheer/vrouw vinden we ook belangrijk. Onze mening:
- Denotter: heel vriendelijke mens, minder mooie zaal, goedkoopst van alle 4, kleine terras
-Vijverhof: heel vriendelijke ontvangst, 2 zalen waarvan één hele mooie met uitzicht op meer, grote zaal (die wij zouden krijgen) was lang en smal en vonden wie niet oké. Scherpe prijzen en mooie versiering.
-Cortina: ongelooflijk prachtige zaal, maar heel duur i vgl met andere zalen en betwijfelen dat kwaliteit beter zal zijn dan andere, ook niet slechter, maar zelfde kwaliteit kan je volgens ons elders ook vinden aan betere prijs. Ontvangst vonden we niet goed. Hij was niet onvriendelijk, maar wij vinden 'bescheidenheid' toch ook belangrijk.
-'t gravenhof: duidelijk onze favoriet vanaf eerste moment. Mooie open zalen (+ gaan eind 2008 nog heropfrissen/moderniseren). Hele mooie grote tuin + orangerie. Blokhutje in de tuin = gratis bruidssuite + ontbijtmand voor het koppel. Locatie ideaal. Ouders zijn er al geweest en hebben er heel verfijnd gegeten. Vriendelijke en professionele ontvangst (en kennen wel bescheidenheid). Niet goedkoopst, maar ook niet duurst.

Moet ik nog zeggen waarvoor we gekozen hebben?
(sorry, dat het zo'n lange uitleg geworden is)

grtjs
EVi



Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik15-1-2008 11:42:24

Zoals je wrsch al weet trouwen wij in Landhuis Molenhof Westouter, een echte aanrader trouwens. Mr enkele weken nadat we die hadden vastgelegd is mijn oog gevallen op d'oude stove in Jabbeke. Ik weet niet in welke prijsklasse het valt mr tis echt een SUPERmooie zaal! En het bruidspaar mag er blijven overnachten in een speciaal hutje.
Misschien moet je die eens bekijken. Ik was er alvast helemaal voor te vinden.
Verder zijn wij ook gaan informeren in Saint Germain, Salons de lelie en Drie Koningen mr die wou ik eigenljk al van op voorhand niet omdat iedereen hier in onze streek (de westhoek) daar al trouwt.
Veel succes!



Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik15-1-2008 12:07:11

Oei...tis de grote stove ipv d'oude stove en tis eigenlijk zuienkerke
www.degrotestove.be



Jenny
12-9-2008
 Meld misbruik15-1-2008 12:38:56

Wij zijn ook naar de Grote Stove in Zuienkerke gaan kijken. Maar hebben er uiteindelijk toch niet voor gekozen omdat de ontvangst nogal koeltjes was, je bijna niks naar eigen wens kon laten verlopen (zo wou ik een bruidstaart ipv dessertenbuffet, maar dat ging niet want bij hun was het ofwel ijstaat of dessertenbuffet). Toen we uitlegden dat we menu wilden voor familie en goeie vrienden, en nadien dessert(buffet) voor vrienden en kennissen zei hij letterlijk: ja,maar wij houden hier geen café of discotheek open hé, omdat hij daar dan niet genoeg op zou verdienen... Dat schoot bij mij toch in het verkeerde keelgat. Ja kan een feest doen voor 300 man met schuimwijn en de goedkoopste menu, of een feest voor 100 man met champagne en duurste menu. Het is niet omdat er "maar" 100 man is voor het eten dat je moet behandeld worden als een armoezaaier hé.

Uiteindelijk hebben we voor Saint-Germain gekozen. Het eten is er heeel lekker (wat ook belangrijk is voor ons), de ontvangst heel hartelijk, niks is hen te veel en als je iets origineel wil zoeken ze een oplossing. We kennen redelijk wat mensen die al meerdere feesten in Saint Germain meegemaakt hebben, en heb er nog niets anders dan lof over gehoord. De zalen zijn in orde en elke zaal heeft een aparte tuin.
Al bij al hebben wij gekozen voor zekerheid ipv een nieuwere zaal te kiezen en met de schrik te zitten dat het die avond niet vlot zal verlopen of dat het eten niet lekker zal zijn.

GRoetjes,
Jenny



olivier
9-5-2009
 Meld misbruik15-1-2008 13:15:28

charlotte,

Is het niet zo dat als veel mensen al getrouwd zijn bv in Saint-Germain, het een teken misschien is dat de kwaliteit zeer goed is ?
en als er op een gegeven plaats nog niet zo vaak trouw gegeven is, heb je misschien geen zekerheid dat het altijd perfect zal zijn
?

nu dat er over salon saint germain gesproken werd. wat vinden jullie van daar.
Is het eten er zéér fijn, culinair, creatief en mooi opgediend?



Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik15-1-2008 13:32:19

Tuurlijk is de kwaliteit goed. We zijn er al verschillende malen geweest en het eten is echt af (vooral het buffet met voorgerechtjes en dessert,mmmm). We wilden gewoon eens iets anders,vandaar de keuze vh Molenhof. Die opmerking was zeker niet verkeerd bedoelt.



Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik15-1-2008 13:58:46


Eerst en vooral enige duiding bij onze keuze voor de zaal. Die moest sowieso aan twee voorwaarden voldoen:
1) De mogelijkheid bieden om ter plaatse onze plechtigheid te houden: buiten of binnen (bij slecht weer). Wij trowuen nl. niet voor de kerk
2) Niet te groot wegens (slechts) 95-tal genodigden

Op onze zoektocht hebben wij volgende zalen bekeken:

-Gravenhof Torhout: de grote zaal is wel wat groot (goed voor zeker 200 mensen), prachtig aangelegde tuin, huisje in de tuin waar het koppel de huwelijksnacht kan doorbrengen, hotel voor de andere gasten. Maar al bijna volgeboekt voor 2008, zomer 2009 was (eind aug. 07) ook al goed ingevuld. Vriendelijke uitbaters. Propere keuken (wij zijn er door gepasseerd). Alles wordt in huis gemaakt. Helaas geen datum meer vrij voor ons tijdens de maanden april en mei 2008.
- Saint-Germain (Diksmuide): ook grotere zalen, welke je precies krijgt wordt bepaald aan de hand van het aantal genodigden. Ben er al eens geweest op trouwfeest: eten was goed, verzorgd en voldoende. Lekker dessertbuffet. Je hebt geen contact met de mensen uit de andere zalen.
De kleinste zaal was nog te groot voor ons aantal genodigden en moeilijk om ter plaatse de plechtigheid te houden, deze dus niet genomen.
- De grote stove (Zuienkerke): ben er zelf nog niet geweest, maar mijn zus was er in oktober 07 op een trouw: was in orde, ideale zaal voor zo'n 120 personen. Huisje in de tuin voor de trouwers.
- De Vossenberg (Hooglede): prachtige ligging, kleine zaal heeft een houten dansvloer, hotelkamers, gratis voor het koppel. Niet genomen wegens de onduidelijke prijzenpolitiek (boekje van 2005, voor ons zouden de nieuwe prijzen gelden maar waren nog totaal niet bekend; ook geen ruwe schatting van de prijsstijging). Vroegen ook supplement voor de zaal voor de plechtigheid.
- Ter Mude (Knokke OP grens met Sluis): prachtige tuin, maar de zaal die voor ons was bestemd lag niet aan de tuin en keek uit op de parking.De grotere zaal zag er wel prachtig uit. Reken vanuit Oostende toch op een verplaatsing van 1u. tijdens de zomer.
- Thermae Palace (Oostende): duur
- Weinebrugge: ideale ligging (dichtbij afrit Loppem E40), hotelkamers (gratis voor koppel), héél lekker eten - wij gaan er regelmatig eten (15/20 in Gault&Millau gids)-, nieuwe feestzaal met dansvloer uit parket,vriendelijke uitbaters maar drankenforfait was duur.
- Denotter: deze is het dus geworden. Heb er goede commentaren over gelezen, uitbaters zijn erg vriendelijk, wilden meezoeken naar oplossingen, stoelhoezen over alle stoelen, dessertbuffet met kaas dat ze niet onmiddellijk wegnemen. Buitenterras voor de receptie (wel niet zo groot)... Enige nadeel(voor ons! : er is geen hotel aan verbonden.

Achteraf heb ik nog goede commentaar gelezen over Salons Ten Boogaerde in Kortemark, maar die hebben we niet bezocht.

En Olivier wanneer trouw jij?
Wij trouwen de 26ste april op het stadhuis van Oostende, feest gaat door in Denotter.

Tom en Soetkin
26 april 2008





olivier
9-5-2009
 Meld misbruik15-1-2008 14:34:22

van mij ook 3 voorwaarden
- 1) heel fijn klaargemaakt eten
- 2) niet verder dan 30tal minuten rijden uit oostende (anders niet zo praktisch voor de genodigden)
- 3) ook niet gigantische zaal, zijn ook maar met tussen 80-90 genodigden.

(9mei 2009)


Soetkin,

krijgt het bruidskoppel als je bij Denotter de zaal neemt, geen overnachting in dichtgelegen hotel aangeboden?

Hier op dit forum heb ik ook inderdaad van 3 tal mensen positieve reacties gehoord van lekker eten bij denotter. Maar ook niet veel meer dan van 3 tal personen.
Heb jij nog van andere mensen behalve van dit forum lovende reacties van denotter gehoord? er wordt blijkbaar niet zo heel veel een trouw daar gedaan

Van saint germain heb ik meer reacties gehad, ook vanuit kennissenkring.
Dus laat ik me verleiden doordat ik van saint germain meer reacties gehoord heb of niet..?
klein detailvraagje, je zegt lekker dessertbuffet, zijn er ook geflambeerde flensjes erbij :) ??
Vind je de kleinste zaal daar, nog te groot voor 80 à 90 personen ? En kan in die terras bij die kleine zaal 100 mensen staan voor de receptie ?

De zaal bij denotter is toch ook groot, kan tot 300 personen herbergen staat er vermeld

thanks



Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik15-1-2008 15:23:02

Hallo Olivier,

Over die overnachting heb ik nog niets gehoord van Denotter (ik heb er ook wel niet om gevraagd...) maar Brugge is niet ver. Alhoewel ik niet denk dat ik die nacht zal slapen: mijn zusjes willen het lang rekken...

Wat lekker eten betreft: zelf heb ik er echt geen ervaring mee. Maar van anderen (een vriendin haar ouders en, madammeke op de tram die ik van haar noch pluimen ken maar waarmee ik in gesprek ben geraakt) hoorde ik: "Denotter? Ah, gij zult een goed feest hebben!"
Ik denk dat ze er rond Valentijn terug een buffet geven. Misschien dan eens gaan proeven als je wat meer zekerheid wil hebben? Met de opendeur heb ik er enkele hapjes geproefd en die vond ik redelijk verfijnd (oké geen sterrenrestaurant maar zeker in orde)
Mag ik je aanraden om eens contact op te nemen met Weinebrugge? Ik denk het eten je daar zeker zal bevallen!De feetszaal is er ook pas nieuw.

Wat betreft Saint Germain: zeker niets slechts over gehoord! Maar de zaal die wij zouden krijgen had een piepklein terras en de zaal was wat donker waardoor ze mij zo groot leek voor 95 personen. Dessertbuffet met flensjes? kan ik mij niet herinneren, eens vragen en als jij dat wenst zullen ze er wel voor zorgen dat er flensjes zijn.



Sylvie

 Meld misbruik15-1-2008 16:25:47

Hey Olivier,

Wij trouwen ook in Salons Denotter en omdat wij er persoonlijk geen ervaring mee hadden, zijn wij er oudejaarsavond gaan vieren en 'k moet zeggen, t was meer dan dik in orde.
K heb er nog geen enkel negatief woord over gehoord, het eten is er heel lekker, ze zijn er heel vriendelijk en wat betreft, niet veel trouwen daar, daar denk 'k toch wel dat je je vergist hoor.
Zij zitten namelijk keer op keer, jaar na jaar, elk weekend van mei tot oktober, zowel op vrijdag als op zaterdag. Dus wel trouws genoeg denk 'k hé?
Om maar een voorbeeld te geven, wij zijn begin augustus gaan kijken naar Denotter en de enige vrije vrijdag of zaterdag van mei tot september was 17 mei of 27 september, dus hebben wij gekozen voor 27 september.
Wat betreft die overnachting hebben ze mij toch ook niets gezegd hoor, dus 'k denk niet dat er daar iets van waar is.

Andere zalen die wij hebben bezocht, de Grote Stove in Zuienkerke, De kleine Rietgans in Damme, Kasteel van Moerkerke, Salons Ter Leepe in Zedelgem,...

Groetjes,

Sylvie



Natacha B

 Meld misbruik15-1-2008 17:48:31

Wij geven ons feest in het Fabriekspand te Roeselare met Johan & Griet (Langemark) als traiteur.
De sfeer in de zaal heeft veel bepaald, de professionele aanpak van de eigenares, de brouwersprijzen (maar wel dure huur zaal) gaven de doorslag. De ligging (hartje van W-Vl) is ook goed aangezien er mensen van alle uithoeken zullen komen.

De traiteur heeft mijn plechtige communie indertijd verzorgd, enkele jubileumfeesten van mijn grootouders, de begrafenis van mijn opa ... ze zijn bij ons gekend dus én ze willen bbq-buffet doen zonder ons scheef te bekijken.



Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik15-1-2008 18:15:27

hoi,

wij hebben voor het vijverhof in wevelgem gekozen:

-prachtige zaal aan de waterkant (tot 150 pers.)
-heel vriendelijk onthaald geweest en geeneen vraag was te lastig voor haar
-een all in formule: decoratie, kaarsen moet je zelf niet regelen. ook geen zaalhuur te betalen.
-democratische prijzen: ik kan voor 44 € per persoon iedereen eten en drinken geven tot 4 u smorgens.
-je krijgt een nachtje cadeau in hotel belle x aan de vlieghaven van wevelgem.

wij hebben eerst gekozen op basis van prijs, daarna op de schoonheid van de zaal. wij hadden geluk dat ze alletwee enorm goed meevielen!

grts cindy 12.09.08
http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl



Céline

 Meld misbruik15-1-2008 19:00:56

Hoi, wij hebben voor de Cortina in wevelgem gekozen.
Wij hebben er al veel feesten gedaan dus was onze keuze logisch. Wij hebben andere zalen bezocht (Vijverhof, Vanwonterghem) maar voor ons kon niets tippen aan de Cortina. Die zaal is zooo mooi gezellig en toch modern ingericht. Je trouwt niet iedere dag dus willen wij dat het echt speciaal is.
Wij zijn er enorm vriendelijk onthaald geweest door de baas zelf.
Er is een hotel bij dus ideaal ook voor de familie en vrienden die van ver komen.

Veel succes met jullie zoektocht.

Groetjes Céline



Mieke

 Meld misbruik15-1-2008 19:36:41

Dag Olivier,

Mijn vriend en ik hebben ook heel wat zalen afgeschuimd vooraleer we de gepaste zaal vonden. Hier volgen onze opmerkingen:

- Gravenhof in Torhout: heel vriendelijke ontvangst, niets is teveel, zaal vond ik iets te donker aangezien het gemetseld is, de eigenares zei dat ze eind dit jaar die zaal zullen herschilderen maar ik wou dit toch wel graag zien op voorhand eigenlijk, geen hoog plafond
- Ten Boogaerde in Kortemark: heel mooie orangerie, prachtige ligging, zaal ietsje te klein voor ons
- Driekoningen in Beauvoorde: ontvangst viel tegen, je was een nummer, zaal OK maar niet super, redelijk duur
- Cortina in Wevelgem: mijn absolute nummer 1, alles was prachtig, toch deze zaal niet genomen omdat het te ver was (na heel goed overleg met ouders en familie... spijtig genoeg)
- Saint Germain: alles was redelijk goed, ik ben misschien wat bevooroordeeld over die zaal omdat iedereen in onze streek daar trouwt en ik wilde echt eens een andere zaal, wij wonen heel dicht bij die zaal en er zijn wel heel wat trouws, het is daar altijd wel OK maar nu ook weer niet super, daarom hebben wij niet gekozen voor die zaal
- Vossenberg in Hooglede: ontvangst was redelijk maar niet overdreven goed, prachtige locatie met vijver, kleinere zaal is geen mooi rechthoekige of vierkante zaal maar is in hoeken, dit zou normaal gezien vernieuwd worden maar de bouwvergunning is niet goedgekeurd, deze zaal niet genomen omdat niet iedereen bij elkaar zat
- Lissewal in Elverdinge: uiteindelijk is het deze zaal geworden, vriendelijk onthaal, alles is mogelijk, prachtige zaal, overal stoelhoezen, hoog plafond, lekker eten, nadelen: geen overnachting mogelijk, locatie is wat minder, ligt in een smal straatje, inkom is wat povertjes

Hopelijk heb je er wat aan.

Groetjes, Mieke



Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik15-1-2008 20:26:46

Hihi, ik zie dat onze "zaal" er nog niet tussen staat, dus effe 'mijnen uitleg':

Wij zijn ook meerdere zalen gaan bekijken. Mijn ouders zijn zelf op 't kasteel van Moerkerke getrouwd en mijn grootouders hebben er verschillende familiefeesten laten doorgaan. Het is werkelijk een prachtig kasteeltje en het park is fenomenaal mooi. Mijn bedenkingen eerder waren wel dat de zalen ietsje verouderd waren, maar uit kurieusiteit zijn we toch eens gaan kijken. Wat blijkt. Sinds kort hebben de kleinkinderen het overgenomen en aanstaande februari wordt de zaal compleet vernieuwd. Een zijzaaltje hadden ze bij wijze van proef al gedaan en ik denk dat het heel mooi wordt! Ik ben zo blij, want het is een hele romantische locatie maar tegen dat wij trouwen (augustus 2009) zal de zaal toch ook weer 'hip' zijn. Hopelijk hebben we mooi weer en kunnen we de receptie in het prachtige park houden. Prijs - kwaliteit zijn ze werkelijk onklopbaar vinden wij. We hebben er natuurlijk ook al vaak gegeten op feestjes van de familie! De nieuwe jonge eigenaars zijn een beetje 'verlegen' misschien en kwamen soms ietsje onwennig over, maar ik vond dat wel schattig en charme hebben rgens. Je krijgt er bijvoorbeeld niet de all round begeleiding die je in sommige andere zalen geniet, maar alles is wel bespreekbaar en als je zelf een beetje initaitief neemt, zijn ze tot heel veel bereid...
Enfin, je moet anders maar eens op de site kijken als je van een romantisch kasteeltje houdt zoals wij...hihi!

Toitoi!
Amaryllis



Mieke
8-9-2007
 Meld misbruik16-1-2008 7:29:23

Hallo

Wij zijn in het kasteel van Moerkerke getrouwd vorig jaar en ik heb alleen maar bof hierover.
Service en het eten is perfect.
Nieuwe eigenaars onlangs ? IK ben getrouwd in september en dan was het Mieke en haar man.
Niet verlegen ofzo hoor, alleen supppervriendelijk.
Ik ben zelfs getrouwd in de kapel beneden in het kasteen en heb vanalles en nog wat mogen gebruiken van hen.

Ik heb enorm veel bof gekregen op ons feest, dat alles perfect was.

Dus zeker een aanrader !

Groetjes



annelore
19-9-2009
 Meld misbruik16-1-2008 11:22:19

Wij zijn 2 jaar geleden naar een trouw geweest in Saint Germain en dat is toch tegengevallen.
De sfeer was supergoed, we hadden inderdaad geen 'last' van de andere trouwfeesten, maar... het eten was beneden alle peil.
Het koppel had kwartels of duifjes (dat weet ik niet meer zo goed) besteld, en die waren niet voldoende gebakken (was zelfs nog koud van binnen) De obers waren onderbemand, zodat ze niet vaak konden rondkomen met drank etc.

Dus al bij al: heel leuk feest gehad, super decor, vriendelijke bediening, maar zonde van het eten. (en dat is voor mij toch wel heel belangrijk)
groetjes en succes met de keuze!



Stefanie

 Meld misbruik16-1-2008 13:10:09

Wij kozen voor een feestzaal die nog niet vernoemd werd: Salons Fort Lapin te Brugge!
Prachtige locatie, vrij van traiteur,drank...
www.fortlapin.be
We deden ook heel wat andere zalen zoals Denotter, De grote Stove, de grote Schuur, ... maar deze sprong er toch wel uit voor ons, iets uniek en minder cliche zoals de andere..
Succes met je zoektocht!



Charlotte
5-7-2008
 Meld misbruik16-1-2008 19:45:17

Ook wij trouwen in de Cortina in Wevelgem om dezelfde redenen als hieronder reeds genoemd. Maar waarschijnlijk te ver rijden van Oostende.

veel succes!



Charlotte
14-2-2009
 Meld misbruik17-1-2008 15:45:56

Wij trouwen in een feestzaal die nog niet vernoemd werd: 't Klokhof in Marke.
Positief: interieur is volledig vernieuwd, ze hebben járenlange ervaring, all-in prijzenpakket, je krijgt een bruidssuite, we hebben heel goede referenties gehoord over het eten.

Andere feestzalen die we hebben overwogen:
-Denotter: vrienden zijn daar getrouwd, goede keuken en goede organisatie, voor ons te ver
-Fabriekspand: veel ruimte om zelf te organiseren, maar omdat mijn broer er al was getrouwd wilden we iets origineler
-Huis Vanwontergem (Maelstede): superontvangst met veel aandacht voor persoonlijke details. Hebben we niet genomen omwille van de niet-centrale dansvloer. We hebben er een feest gedaan en het was piekfijn.




mieroos

 Meld misbruik28-1-2008 18:23:40

Hebben gekozen voor De Vossenberg in Hooglede, maar zou graag de mening horen van diegenen die daar ook hebben gefeest. Het huwelijk gaat door op 12 april en tot nu toe hebben wij nog geen idee van wat we kunnen aanbieden aan onze gasten daar de folder nog moest opgemaakt worden. Wat mij tot nadenken brengt is het feit dat we vorig jaar het contract hebben getekend en dat toen al werd gezegd dat er andere prijzen zouden worden gehanteerd alhoewel in hun brochure stond dat wanneer er werd getekend de prijzen geldig waren van het moment er een contract bestond.



miranda
27-9-2008
 Meld misbruik4-2-2008 19:56:42

wij hebben gekozen voor feestzaal Century te izegem. is wel maar ideaal voor ongeveer 100 personen wij zijn met 80 dus perfect.
Ze zijn er heel vriendelijk,het is ook hotel aan schappelijke prijs en aan de achterkant van het station te Izegem maw parking in overvloed.
ze hebben een zeer mooie grote verwarmde veranda met zeteltjes waar mag gerookt worden.
Voor ons prima dus!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info