Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ceremoniewagens

14-1-2008 22:06:51
Ik ben op zoek naar een originele ceremoniewagen... dus niet direct een mercedes... Wij hadden eerder gedacht aan witte/zwarte kevers of een limo... Iemand een idee waar ik die kan vinden in de regio limburg/vlaams-brabant en welk prijskaartje hier aan vasthangt?

Kathleen

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 694

Dirk
14-6-2008
 Meld misbruik15-1-2008 8:45:15

Wij huren een mini cooper (recent model)

Voor een dag kwam het op €65 maar omdat ik veel kilometers moet doen op de trouwdag zelf (mn bruidje ophalen in Antwerpen en dan terug naar Brugge) huur ik 'm voor een heel weekend: € 120. Ik rij wel zelf.

Dockx verhuurt mini's voor €180/dag of zo.

Vraag eens prijzen bij plaatselijke auto-verhuurfirma's. Die zijn soms goedkoper dan ceremonie-bedrijven.

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik15-1-2008 10:54:07

hey

als het origineel moet zijn, kijk dan es op www.nostalgic-cars.be !
onze wagen kwam van daar en wij hadden een oude amerikaanse politiewagen (toch al vrij origineel niet?)
de ontvangst is ook supervriendelijk en ze werken over gans belgie dus dat is geen probleem.
prijs kan je gewoon zonder verplichtingen vragen

groetjes sas

Elke
7-7-2007
 Meld misbruik15-1-2008 18:06:08

hoi

Wij hadden een originele auto; een phaeton Excalibur (een soort cruella DeVil oldtimer misschien zegt dit meer??) We hadden hem van bij Mastercars in Hasselt. Zo zijn er maar een, aantal in Belgie. Iedereen was er weg van en we hadden veel bekijks ermee. Geen paniek hij is in't wit. De chauffeur was een schat van een man, hij deed alles voor ons hierdoor hebben we mooie foto's met onze trouwwagen. Maar hij staat ergens geparkeerd en is niet te zien bij de zaak dan zul je eerst een afspraak moeten maken. Wil je hem eens zien dan mail ik je een foto. Laat maar een berichtje na op de site @ EL

Groetjes
El

ps laat je email dan ook achter

Elke
7-7-2007
 Meld misbruik15-1-2008 18:08:09

o ja de prijs viel ook erg mee (kan wel al veranderd zijn weet ik niet)
Maar wij betaalden voor 6 u iets van een 500€ en we moesten van Houthalen naar Halen terug naar Houthalen, dan naar Heusden en uiteindelijk naar de zaal in Paal.

Groetjes

Karlo
8-8-2008
 Meld misbruik15-1-2008 21:09:23

Wij hebben Citroëns Traction Avant uit de jaren '60: 1 witte als bruidswagen, 3 zwarte als volgwagens. Allemaal met chauffeur, want met zo'n wagens, daar moet je mee kunnen rijden.

Niet echt origineel, maar het heeft zo z'n charme. En op de foto's zullen ze er ongetwijfeld pràchtig uit zien...

Veel zoekgenot!
Karlo
www.080808.tk

Karin

Meld misbruik15-1-2008 22:17:40

Hey
Onze wagen was dus echt orgineel,een paarse Oldtimer Cadillac limo,de keuze was toen wel zeer moeilijk als je moet kiezen uit 70 oldtimers bij nostalgic-cars
Wij zijn daar met open armen ontvangen en waren dan ook zeer tevreden
Dus ik zou zeggen bezoek de website eens
www.nostalgic-cars.be

Succes
groetjes Karin

Sofie
17-5-2008
 Meld misbruik15-1-2008 22:42:10

Dirk,

Een vraagje, die mini cooper....jij betaalt daar echt wel heel erg weinig voor. Meestal vragen ze daar 200 euro of meer voor.
Mag ik vragen waar u die huurt?
Is het een witte?

Groetjes,
Sofie

Sofie
17-5-2008
 Meld misbruik15-1-2008 22:42:28

Dirk,

Een vraagje, die mini cooper....jij betaalt daar echt wel heel erg weinig voor. Meestal vragen ze daar 200 euro of meer voor.
Mag ik vragen waar u die huurt?
Is het een witte?

Groetjes,
Sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...