Terug naar overzicht
Wij huren een mini cooper (recent model)Voor een dag kwam het op €65 maar omdat ik veel kilometers moet doen op de trouwdag zelf (mn bruidje ophalen in Antwerpen en dan terug naar Brugge) huur ik 'm voor een heel weekend: € 120. Ik rij wel zelf. Dockx verhuurt mini's voor €180/dag of zo. Vraag eens prijzen bij plaatselijke auto-verhuurfirma's. Die zijn soms goedkoper dan ceremonie-bedrijven.
heyals het origineel moet zijn, kijk dan es op www.nostalgic-cars.be !onze wagen kwam van daar en wij hadden een oude amerikaanse politiewagen (toch al vrij origineel niet?)de ontvangst is ook supervriendelijk en ze werken over gans belgie dus dat is geen probleem.prijs kan je gewoon zonder verplichtingen vragengroetjes sas
hoiWij hadden een originele auto; een phaeton Excalibur (een soort cruella DeVil oldtimer misschien zegt dit meer??) We hadden hem van bij Mastercars in Hasselt. Zo zijn er maar een, aantal in Belgie. Iedereen was er weg van en we hadden veel bekijks ermee. Geen paniek hij is in't wit. De chauffeur was een schat van een man, hij deed alles voor ons hierdoor hebben we mooie foto's met onze trouwwagen. Maar hij staat ergens geparkeerd en is niet te zien bij de zaak dan zul je eerst een afspraak moeten maken. Wil je hem eens zien dan mail ik je een foto. Laat maar een berichtje na op de site @ EL GroetjesElps laat je email dan ook achter
o ja de prijs viel ook erg mee (kan wel al veranderd zijn weet ik niet)Maar wij betaalden voor 6 u iets van een 500€ en we moesten van Houthalen naar Halen terug naar Houthalen, dan naar Heusden en uiteindelijk naar de zaal in Paal. Groetjes
Wij hebben Citroëns Traction Avant uit de jaren '60: 1 witte als bruidswagen, 3 zwarte als volgwagens. Allemaal met chauffeur, want met zo'n wagens, daar moet je mee kunnen rijden.Niet echt origineel, maar het heeft zo z'n charme. En op de foto's zullen ze er ongetwijfeld pràchtig uit zien...Veel zoekgenot!Karlowww.080808.tk
Hey Onze wagen was dus echt orgineel,een paarse Oldtimer Cadillac limo,de keuze was toen wel zeer moeilijk als je moet kiezen uit 70 oldtimers bij nostalgic-carsWij zijn daar met open armen ontvangen en waren dan ook zeer tevredenDus ik zou zeggen bezoek de website eenswww.nostalgic-cars.be Succesgroetjes Karin
Dirk,Een vraagje, die mini cooper....jij betaalt daar echt wel heel erg weinig voor. Meestal vragen ze daar 200 euro of meer voor. Mag ik vragen waar u die huurt? Is het een witte?Groetjes,Sofie