Nu Online
Momenteel zijn er 96 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ sas (kia)

  14-1-2008 19:06:55
Hey Saskia,
Ik las net een aantal van je reacties en wilde je daarom een paar vragen stellen. Heb je toevallig een voorbeeldpagina uit je (vrienden)gastenboek? Het lijkt me ook een heel leuk idee.
Als bedankje dachten wij ook aan flessen wijn (of flesjes) met een gepersonaliseerd etiket. Waar heb jij de jouwe gehaald en mag ik vragen rond welke prijs dit situeert?
Je mag ook altijd mailen naar trouwidee@yahoo.com.

Alvast heel erg bedankt!
Nathalie

Nathalie
20-12-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 864


saskia
7-9-2007
 Meld misbruik15-1-2008 11:01:37

hey nathalie!

ik mail je morgen uitgebreid ok? moet strakjes gaan werken en pas tegen vannacht terug...
van de flessen heb ik zeker nog foto, ook van etiket, van gastenboek misschien maar anders mail ik de vragen en zo wel door.

groetjes
sas



Nathalie
20-12-2008
 Meld misbruik16-1-2008 20:35:38

geweldig! Bedankt alvast! Ik wacht op je mailtje!



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik16-1-2008 21:26:10

hey nathalie!

sorry mailtje is er niet van gekomen vandaag maar ik mail je ten laatste dit weekend! heb probleem met pc vandaar. ik neem nieuwe foto's van flessen ed en mail zo snel mogelijk!
sorry!!!

sas



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik20-1-2008 12:40:41

hey
ik hoop dat je mails gekregen hebt...

laat anders iets weten he

sas


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...