Terug naar overzicht
hoiTen eerste wil ik je succes wensen met het vinden van een Mustang. Ik heb me gek gezocht (ik wou wel een blauwe) mmat niet gevonden. Mar ik kan je misschien de tip geven om op ford vrienden (is een site van hobbyveramelaars) te kijken en te vragen. Misschien is er iemand die zo vriendelijk wil zijn om dit voor jullie te doen. Ik weet niet van waar je bent maar in Limburg zijn er wel verzamelaars. Hopelijk heb je er iets aanGroetjesEl
ford mustang... mooie keuze, ben er zelf zot van :-)hier staat er eentje: http://www.kapaza.be/Autos/Oldtimers/6051520/Mustang_Ca... maar kost inderdaad wel wat geld...
Van welke regio ben je? Mijn tante en nonkel hebben verschillende mustangs en zei willen in de provincie Antwerpen wel met hun mustangs rondrijden . Als je graag wat meer info hebt mag je mij altijd even contacteren, dan geef ik je hun gegevens...Groetjes, Annelies
Ik zit zelf in een auto club( wel honda), maar als je eens googeld voor ford clubs, vind je misschien wel iemand die nog één heeft staan. Bij ons in de straat heeft iemand een rode mustang, als wij zelf niet in da auto wereld zaten, zou ik het hem ook hebben gaan vragen.
heyik wil geen afbreuk doen aan de ford mustang (rij zelf met ford dus...) maar die camions vind ik zelf ook wel leuk!zag hier laatst in de buurt zo een trouw, drie camions aan de kerk, mooi gewassen, en vond dat toch wel een superleuk zicht eigenlijk!maar als je een mustang wil moet je er vaan gaan natuurlijk! je trouwt maar een keer en zelfs al is het beetje zot voor drie kilometer, als je ventje daar van droomt DOEN!succes met de zoektochtsas
Een Ford Mustang uit 68 (of 72) is mijn eigen favo auto aller tijden... Dat had mijn vriend goed onthouden, want hj heeft mij in zo'n wagen ten huwelijk gevraagd!Dat was een witte ford mustang, geen cabriolet... Hoeveel hij betaald heeft voor dat half uurtje weet ik niet, maar ik weet wel dat die mensen 250 euro voor een ganse dag vragen.Je mag me gerust eens e-mailen... Dan geef ik je de gegevens door! (het is iemand van Wevelgem)ellen.desmet@hotmail.comEllen11-07-09
HalloMijn verloofde wilt ook graag op onze trouwdag (in november)rondrijden in een mustang, bij voorkeur zwart van 1965 geloof ik. Iemand een ideetje waar ik dit kan vinden? Grtjes
hoi ook wij zijn op zoek naar een ford mustang omdat mijn vriend dit geweldig zou vinden graag zou hij er zelf in rond rijden maar waar je dit kunt vinden ik weet het ook niet. Ik zag een berichtje staan van annelies. graag zou ik een mailtje naar je sturen maar ik weet niet waarheen. Wij wonen in de regio antwerpen in hoogstraten wel geheten . als iemand nog meer tips heeft voor het huren tegen een leuke prijs laat het dan even weten op judithmensen@hotmail.com
Hallo,Heeft iemand ondertussen al een Mustang gevonden?Ook ik ben dus op zoek naar een Mustang, is de favo auto van mijn ventje.Alle info is dus zeker welkom.Groetjes,Tine