Terug naar overzicht
Hallo Kirsten,Meestal moet je een voorscot betalen.
hoeveel is meestal da voorschot?
Bij mij is het 350 euro.
Bij mij was het voorschot de helft van de prijs.
Hangt er meestal van af hoeveel je trouwkleed kost. Ik heb 1000e vrschot moeten geven want kleed kost 2250e.
Hoi Kirsten,Bij mij was het ook de helft, maar aangezien de winkel alleen cash aanvaardt en we zoveel niet bij hadden, mochten we 100 euro geven en de rest dan overschrijven.Marjan
hallo,ik moest 250€ betalen toen ik het kleed kocht, €250 bij de volgende pasbeurt en de rest kon ik kiezen (ofwel in één keer betalen ofwel in beetjes)groetjesWendy
hoi,bij mij was het 100 euro voorschot. de helft moet betaald worden tegen de 1ste pasbeurt. de volgende helft moet dan binnen zijn tegen de datum dat je het gaat ophalen. bij mij gaat er een jaar over dit alles dus heb zeker tijd genoeg om het te betalen! vond dit een goeie regeling ookgrts cindy12.09.08
Ik moest ook de helft voorschot betalen
is er iemand hij lief in loksbergen geweest?heeft daar mss iemand ervaring met betalingen? groetjes
ik heb 500.00 euro voorschot gegeven. Losgisch dat er een voorschot gevraagd wordt denk ik. mocht kiezen hoeveel maar heb gekozen voor 500 zodat de rest niet zo heel veel meer is en ik het dus in stukken betaal. zo voel ik het minder op mijn rekening :-)