Nu Online
Momenteel zijn er 22 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kadootjes en versieringen?

  13-1-2008 21:02:14
Hallo allemaal,

Ik lees hier en daar het een en ander over kadootjes die gegeven worden aan ouders, getuigen, kinderen etc.
Ben gewoon benieuwd wie dat allemaal doet, en aan wie, wat je dan geeft en waarom.

Ook voor wat betreft versieringen van bijv de kerk of de locatie. Spenderen jullie er veel aan? Ik heb er namelijk niet echt over nagedacht en mijn 1e gevoel was dat het de mensen toch niet opvalt. De kerk is er voor de ceremonie en de locatie is op zich al mooi. Voelt een beetje als weggegooid geld dan. Maar ik ben toch nieuwsgierig naar hoe anderen daar over denken.

Groetjes!
Gwen
12-09-2008

Gwen
5-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1323


Silke
15-5-2009
 Meld misbruik13-1-2008 21:29:10

Toen we onze getuigen vroegen hadden we voor ieders een fles getuigenwijn gemaakt. Een fles lekkere wijn en de etiketten aangepast. Foto, zelfgeschreven gedichten enzo verder.
Waarschijnlijk krijgen ze van ons ook nog filmtickets op de grote dag.

Onze ouders en onszelf doen we the day after een ontbijt aan huis cadeau (hebben we speciaal laten samenstellen en kost 90 euro per mand)
Tevens krijgen ze een tegoedbon voor een kleinere versie van ons trouwalbum.

Qua decoratie komen er sowiso ballonen aan alle rijen in de kerk. Ik vind dat prachtig om daarna op te laten bij het verlaten van de kerk. Bloemstukken gaan ik en mijn mama samen maken (volgen al een tijdje bloemschikcursus en is veel goedkoper.) Wil dit toch erg graag omdat dit direct een andere sfeer brengt in de kerk. Wou er wel niet te veel centen aan geven omdat je deze bloemen niet mag meenemen na afloop. Bij het huis van mijn ouders komt er een ballonenboog.



Silke
15-5-2009
 Meld misbruik13-1-2008 21:29:28

Toen we onze getuigen vroegen hadden we voor ieders een fles getuigenwijn gemaakt. Een fles lekkere wijn en de etiketten aangepast. Foto, zelfgeschreven gedichten enzo verder.
Waarschijnlijk krijgen ze van ons ook nog filmtickets op de grote dag.

Onze ouders en onszelf doen we the day after een ontbijt aan huis cadeau (hebben we speciaal laten samenstellen en kost 90 euro per mand)
Tevens krijgen ze een tegoedbon voor een kleinere versie van ons trouwalbum.

Qua decoratie komen er sowiso ballonen aan alle rijen in de kerk. Ik vind dat prachtig om daarna op te laten bij het verlaten van de kerk. Bloemstukken gaan ik en mijn mama samen maken (volgen al een tijdje bloemschikcursus en is veel goedkoper.) Wil dit toch erg graag omdat dit direct een andere sfeer brengt in de kerk. Wou er wel niet te veel centen aan geven omdat je deze bloemen niet mag meenemen na afloop. Bij het huis van mijn ouders komt er een ballonenboog.



Silke
15-5-2009
 Meld misbruik13-1-2008 21:29:43

Toen we onze getuigen vroegen hadden we voor ieders een fles getuigenwijn gemaakt. Een fles lekkere wijn en de etiketten aangepast. Foto, zelfgeschreven gedichten enzo verder.
Waarschijnlijk krijgen ze van ons ook nog filmtickets op de grote dag.

Onze ouders en onszelf doen we the day after een ontbijt aan huis cadeau (hebben we speciaal laten samenstellen en kost 90 euro per mand)
Tevens krijgen ze een tegoedbon voor een kleinere versie van ons trouwalbum.

Qua decoratie komen er sowiso ballonen aan alle rijen in de kerk. Ik vind dat prachtig om daarna op te laten bij het verlaten van de kerk. Bloemstukken gaan ik en mijn mama samen maken (volgen al een tijdje bloemschikcursus en is veel goedkoper.) Wil dit toch erg graag omdat dit direct een andere sfeer brengt in de kerk. Wou er wel niet te veel centen aan geven omdat je deze bloemen niet mag meenemen na afloop. Bij het huis van mijn ouders komt er een ballonenboog.



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik13-1-2008 23:46:52

hey

wij hebben onze getuigen een kado gegeven, de getuige van mijn man een uurwerk met zijn naam in gegraveerd, mijn getuige een hangertje en ketting (bij beide waren onze beste vrienden getuige en we wilden hen een blijvende herinnering geven)
onze ouders kregen een foto album (we hadden reeds foto's vooraf gemaakt om onze bedanking te kunnen maken)(met nieuwjaar hebben ze nu ook nog tweede deel van album gekregen met de foto's van trouw zelf en feest erin), ze kregen ook een zelfgemaakte bon voor een foto naar keuze die ze dan ingekaderd krijgen
alle genodigden kregen ook een aandenken, de receptiegasten een klein flesje wijn met aangepast etiket, de andere gasten (ook de dj en de fotograaf en de eigenaar van de feestzaal) kregen een grote fles wijn met aangepast etiket.

qua versiering hadden we hier thuis vier ballonnen op de oprit die mee gegaan zijn naar de feestzaal ook, plus een groot bloemstuk dat mijn moeder gemaakt had. (we trouwden enkel voor de wet en voor die tien minuten hadden we geen versiering)

qua kadootjes lijkt het misschien veel maar als ik nu zie dat bij veel mensen de fles (leeg of vol... hehe) nog steeds op de kast staat, dat onze ouders weken met het album hebben rondgezeuld van hier naar daar, en dat onze getuigen heel veel plezier hebben van hun kado, dan ben ik nog steeds blij en vind ik dat we er niet te veel aan uitegegeven hebben... (hoewel alles samen zullen we denk ik toch rond de 600 euro zitten als ik het zo bekijk...)

groetjes en succes met de voorbereidingen

sas



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik13-1-2008 23:49:55

nog vergeten...
op de tafels in de feestzaal kwwam standaard een bloemstuk... dat hebben we vervangen door een decoratieve krans met een windlicht en een kaars. ook die hebben we na het feest kado gedaan aan ouders, tantes, grootouders,... ook die zie ik overal op een mooi plaatsje staan en dat doet wel goed... zo denken ze nog es aan ons he ;-)

het kwam er eigenlijk op neer dat we vooral blijvende dingen wilden, dus geen wegwerpversiering...

sorry voor de lange uitleg, hoop dat je er toch iets mee bent
sas



Elke
2-2-2008
 Meld misbruik17-1-2008 22:37:10

Hey wij zijn ook wel geïnteresseerd in toffe kadootjes voor de ouders en getuigen? Waar in belgië kan je zo aangepaste etikette op champagneflessen voorzien.
Iemand nog andere ideetjes dan foto's om aan de ouders te geven?

Elke



Elke
2-2-2008
 Meld misbruik17-1-2008 22:37:24

Hey wij zijn ook wel geïnteresseerd in toffe kadootjes voor de ouders en getuigen? Waar in belgië kan je zo aangepaste etikette op champagneflessen voorzien.
Iemand nog andere ideetjes dan foto's om aan de ouders te geven?

Elke



Elke
2-2-2008
 Meld misbruik17-1-2008 22:37:37

Hey wij zijn ook wel geïnteresseerd in toffe kadootjes voor de ouders en getuigen? Waar in belgië kan je zo aangepaste etikette op champagneflessen voorzien.
Iemand nog andere ideetjes dan foto's om aan de ouders te geven?

Elke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...