Terug naar overzicht
Hoi Romina, proficiat met je goede beslissing. Ik ben zelf van Geel afkomstig en je vindt dat best wel mooie plekjes. Het station wordt hier regelmatig voor gebruikt. Als je natuur wil, zit je goed in de Belse Bossen. Of je rijdt even naar Mol naar het Zilvermeer. Hier vindt je bos, strand en water. Mooie kliekjes verzekerd. groetjes, Cindy
Beste CindyBedankt voor de reacties. Moest je nog tips hebben, mag ook rond geel zijn,zeker welkom.Groetjes
Hello again, Waar gaan jullie het feest doen? Ook in Geel? Momenteel woon ik in Mol, wij geven hier ook volgend jaar ons feest en gaan hier dan ook op fotojacht. Wij gaan ook naar Mol-postel rijden denk ik. Daar heb je de abdij, de jachthaven, mooie bossen,... ook vanalles wat. Als ik je van hulp kan zijn, laat het maar horen. groetjes, Cindy uit Moleventueel bezorg ik je mijn email wel eens..
Beste CindyWe doen ons feest in 'de zotte morgen' te geel.groetjes
Het Roosendaelpark is ook erg leuk om foto's te (laten) trekken. Misschien kan je ook eens vragen of je in't hotel 't Roosendaelhof foto's mag trekken? (vroeger was dat een taverne)http://www.lodge-hotels.be/lodge/hotelgeel.jsp