Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

locaties trouwfoto's geel en omgeving

13-1-2008 18:57:40
Hoi allemaal,

De kogel is door de kerk. We zullen ons trouwfeest in Geel doen en zijn dus ook op zoek naar mooie locaties in Geel of omgeving voor de foto's te trekken. Wie tips heeft?

alvast bedankt,

R

romina
27-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 841

cindy
2-8-2008
 Meld misbruik16-1-2008 16:30:23

Hoi Romina, proficiat met je goede beslissing. Ik ben zelf van Geel afkomstig en je vindt dat best wel mooie plekjes. Het station wordt hier regelmatig voor gebruikt. Als je natuur wil, zit je goed in de Belse Bossen. Of je rijdt even naar Mol naar het Zilvermeer. Hier vindt je bos, strand en water. Mooie kliekjes verzekerd.
groetjes, Cindy

romina
27-6-2009
 Meld misbruik17-1-2008 19:31:34

Beste Cindy

Bedankt voor de reacties. Moest je nog tips hebben, mag ook rond geel zijn,zeker welkom.

Groetjes

cindy
2-8-2008
 Meld misbruik17-1-2008 19:51:47

Hello again,
Waar gaan jullie het feest doen? Ook in Geel? Momenteel woon ik in Mol, wij geven hier ook volgend jaar ons feest en gaan hier dan ook op fotojacht. Wij gaan ook naar Mol-postel rijden denk ik. Daar heb je de abdij, de jachthaven, mooie bossen,... ook vanalles wat. Als ik je van hulp kan zijn, laat het maar horen.
groetjes, Cindy uit Mol
eventueel bezorg ik je mijn email wel eens..

romina
27-6-2009
 Meld misbruik17-1-2008 20:07:08

Beste Cindy

We doen ons feest in 'de zotte morgen' te geel.

groetjes

Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik21-1-2008 12:20:31

Het Roosendaelpark is ook erg leuk om foto's te (laten) trekken. Misschien kan je ook eens vragen of je in't hotel 't Roosendaelhof foto's mag trekken? (vroeger was dat een taverne)

http://www.lodge-hotels.be/lodge/hotelgeel.jsp

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...