Terug naar overzicht
Ja, het is wel de moeite.Ruime winkel en heel grote paskamers (familie mag mee in de paskamer)De jurken die ik gepast heb, waren wel niet van de goedkoopste, maar ik heb niet gezegd dat er een maximumbudget was.Leg er wel de nadruk op dat je zelf in het rek zou aantonen wat je al dan niet graag ziet!Persoonlijk von ik het wel spijtig dat er in mijn maat niet zoveel pasjurken waren en toen ik telefonisch gevraagd had of de nieuwe collectie er al was (afspraak gemaakt voor september) was het "ja, ja" en ter plaatse "Je kan misschien nog eens terugkeren als de nieuwe collectie er helemaal is?" Arrgh!Als je toch in Roeselare bent, passeer ook eens bij Robel. De winkel is minder aangekleed maar de verkoopster doet er alles aan om je te helpen. De jurken ijn er ook minder duur.
Hallo,Ik ben ook eens bij La Sposa geweest. Ik vond ze daar zeker vriendelijk en hulpvaardig. Nadeel vond ik dat je niet zelf aan de kleedjes mag komen die in de rekken hangen. Zij nemen er de kleedjes voor je uit. Voor de rest wel veel mogen passen. Ze hadden heel veel geduld en waren niet opdringerig!Ook kleedjes van verschillende prijsklassen te vinden!Veel succes!Lieselot