Nu Online
Momenteel zijn er 210 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ballonnenboog maken

12-1-2008 18:33:21
Hey Ladies, wij zouden graag zelf een ballonnenboog maken voor de inkom van de feestzaal (hebben een zaal waar we zelf instaan voor de aankleding en decoratie). Ik heb mooie ballonnen gevonden in hartvorm, leuk natuurlijk maar misschien niet zo makkelijk om een boog te maken. Iemand enig idee hoe je aan zo een constructie begint en wat je nodig hebt (behalve ballonnen en heliumgas uiteraard). En hoeveel ballonnen zouden er in zo een boog gaan? Mailen kan naar ibe_degreef@hotmail.com

Groetjes
Ibe

Ibe
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1867

Thierry

Meld misbruik13-1-2008 10:43:55

---

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik13-1-2008 11:22:14

volgens mij ben je goedkoper als je het laat maken!

wij hebben ooit voor een begrafenis ballonnen moeten opblazen en waren ongeveer 100 euro aan helium kwijt...

zo'n boog kost maar iets van een 100 euro!

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik13-1-2008 11:38:39

Bedankt voor de antwoorden, jullie hebben wel gelijk. We gaan met de hartvormige ballonnen enkele ballondecoraties maken en die op de rode loper zetten aan de ingang van de zaal. Een ballonnenboog zou inderdaad goedkoper zjin als we die kopen/huren.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...