Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

overleden papa er toch bij laten zijn

  11-1-2008 23:40:31
hallo medebruidjes,

wij zouden graag op 13/09/2008 trouwen, maar dat staat nog niet vast
eind augustus 2008 zal het 4 jaar geleden zijn dat mijn vader overleden is.
wij trouwen alleen voor de wet, maar wil op de een of andere manier toch dat papa niet ontbreekt, of dat er aan hem gedacht wordt.
hoe zou ik dat kunnen doen?

groetjes
Heidi

Heidi
13-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1099


sarah
17-5-2008
 Meld misbruik11-1-2008 23:50:23

je zou vb witte ballonnen kunnen oplaten..
of iets met vlinders



Gitte
16-8-2008
 Meld misbruik12-1-2008 9:06:17

He Heidi,

Ik heb ook al gezien dat er dus een stoel wordt opengelaten op de eerste rij.
Gewoon als teken dat daar nog iemand zou moeten zitten die er jammer genoeg niet bij kan zijn.

Groetjes Gitte



Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik12-1-2008 10:14:08

Een kaars aansteken om hem erbij te laten zijn misschien?
Dat heeft een collega van mij gedaan toen ze voor de 2e maal trouwde, voor haar overleden man...

Veel sterkte,
Katrien



Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik12-1-2008 10:14:21

Een kaars aansteken om hem erbij te laten zijn misschien?
Dat heeft een collega van mij gedaan toen ze voor de 2e maal trouwde, voor haar overleden man...

Veel sterkte,
Katrien



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik12-1-2008 16:35:46

je moet denk ik wel iets doen dat niet te zwaar geladen is.. stoel openlaten vind ik heel erg confronterend eigenlijk.

Mijn papa, grootouders, tante, nonkel zijn ook allemaal overleden. Maar hoe graag ik hen ook heb gezien. Op mijn huwelijksdag wil ik er wel aan denken, maar ik wil er niet verdrietig om zijn!
Of andere mensen verdrietig maken...

doe iets symbolisch voor jezelf, maar ik zou het niet echt vermelden ofzo

maar dat is persoonlijk he!



Marie
5-10-2008
 Meld misbruik12-1-2008 18:58:00

als ik eerlij mag zijn, zou ik daar niet te veel poespas rond maken. Je riskeert dat mensen het ofwel te zwaar vinden (het blijft tenslotte een feet waarin je veel plezier moet maken) ofwel melodramatisch...Mocht ik van jou zijn zou ik gewoon voor mezelf er bewust van zijn dat jouw papa er ook op één of andere manier is, maar ik zou er niet te veel aandacht naar laten gaan bij de gasten. Wat wel kan, vind ik, is de speech even zeggen dat je graag had gehad dat je vader erbij was maar dat je ervan overtuigd bent dat hij er ook zo een beetje is ieders gedachten ofzo...Maar daar moet je emotioneel sterk voor zijn, kan niet d ebedoeling zijn dat je triestig wordt op je eiegn trouwfeest



Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik12-1-2008 20:02:57

Ik bedoelde inderdaad ook iets kleins, iets wat niet echt opvalt als je het niet weet, bijvoorbeeld witte ballonnen oplaten.
een stoel leeglaten zou inderdaad te confronterend zijn...
och, het is nog ver, we zien wel...



wendy
27-9-2008
 Meld misbruik13-1-2008 0:45:57

hallo heidi,
mijn moeder is al 14 jaar dood . ik mis haar nog elke dag. ze heeft de 2 kindjes niet weten geboren worden en dat zijn zo van die momenten dat je pijn doen.
wij trouwen en september en ik weet dat ik het erg moeilijk ga hebben dat ze dit ook moet missen. ik persoonlijk ga s'morgens naar de kerk een kaarsje laten branden voor haar. maar ik denk dat zij die deze speciale momenten er niet bij kunnen zijn er toch bij zijn die dag... diep in ons hart en in onze gedachten.
groetjes



natacha
25-7-2008
 Meld misbruik15-1-2008 20:19:19

hallo

wij trouwen op 25/07/08 en mijn mama is ook 4 jaar geleden overleden en wij laten witte ballonen op toch een teken dat je aan hen denkt

groetjes

natacha-angelo



natacha
25-7-2008
 Meld misbruik15-1-2008 20:19:39

hallo

wij trouwen op 25/07/08 en mijn mama is ook 4 jaar geleden overleden en wij laten witte ballonen op toch een teken dat je aan hen denkt

groetjes

natacha-angelo



natacha
25-7-2008
 Meld misbruik15-1-2008 20:19:57

hallo

wij trouwen op 25/07/08 en mijn mama is ook 4 jaar geleden overleden en wij laten witte ballonen op toch een teken dat je aan hen denkt

groetjes

natacha-angelo


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...