Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes

11-1-2008 20:04:42
Hallo bruidjes,

Mag ik eens zo nieuwschierig zijn en vragen voor welke bedankjes jullie hebben gekozen voor aan de gasten te geven?

Groetjes,
Sarah
24/05/08

sarah
24-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 337

Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik11-1-2008 20:24:16

Hey Sarah,

Ik ben er ook nog niet helemaal uit maar op het huwelijk van een vriendin gaven ze een hele mooie foto aan idereen op het avondfeest.
Ik vond dat wel heel mooi. Ik ga met onze fotograaf ook eens overleggen of er iets leuks is wat we kunnen doen. onze fotograaf neemt zelfs een verlovingsreportage enkele weken/maanden vooraf dus misschien kunnen we wat leuks doen met die foto's...Ik vind zo'n persoonlijk fotootje wel leuker dan een soort hebbeding dat ieder dan vaak meteen in de prullemand belandt.

Toitoi,

Amaryllis

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik11-1-2008 23:51:47

de pralinewinkel gaat voor ons een gepersonaliseerd stukje chocolade maken. met onze namen en datum ofwel met bedankt.
kost 1 euro!

Sandra
5-7-2008
 Meld misbruik12-1-2008 13:09:34

Wij geven een klein soort koffertje/boekentasje (ik sta in het onderwijs, vandaar de verwijzing) Met langs de buitenkant langs de ene kant de tekst: merci voor het meefeesten, merci voor het heffen van het glas, merci voor de attentie, merci dat jij er was. En lang de andere kant een foto van ons (de dag zelf genomen) in het boekentasje stoppen we dan 2 mercikes. Voor onze ouders hebben we dit in het groot.
Boekentasjes gekocht bij ava.

Groetjes,
Sandra
05/07/08

Sandra
5-7-2008
 Meld misbruik12-1-2008 13:09:48

Wij geven een klein soort koffertje/boekentasje (ik sta in het onderwijs, vandaar de verwijzing) Met langs de buitenkant langs de ene kant de tekst: merci voor het meefeesten, merci voor het heffen van het glas, merci voor de attentie, merci dat jij er was. En lang de andere kant een foto van ons (de dag zelf genomen) in het boekentasje stoppen we dan 2 mercikes. Voor onze ouders hebben we dit in het groot.
Boekentasjes gekocht bij ava.

Groetjes,
Sandra
05/07/08

Evi
8-8-2008
 Meld misbruik12-1-2008 14:09:40

Hallo,

Ik weet niet van waar je bent, maar we hebben op een beurs bij de stand van de kaarskesprocessie iets leuks gezien. Kleine kubus kaarsen en daar kan je opzetten wat je wil, zelfs een foto. Ze hebben ook mooie andere dingen zoals een huwelijkskaars.
Maar als je bij google het intikt dan vind je het wel. Ze zitten in Lummen.

Succes nog,groetjes Evi

Marijke
12-7-2008
 Meld misbruik13-1-2008 15:06:06

Hallo,

wij gaan onze bedankjes en menukaartjes in elkaar gieten. We hebben een drukker in Denderhoutem (Oost-Vlaanderen) gevonden die de menu op de achterzijde van zeer mooie zakjes drukt en daarin gaan we dan een kleinigheid (zeepje of snoepjes in hartvorm) steken. Daarnaast krijgen ze de avond zelf al een foto mee.

jasmijn
20-11-2008
 Meld misbruik2-2-2008 18:50:10

Hoi,

Ik heb iets compleets anders,wat ik nog nergens eerder heb gezien. Ik heb Towel Cakes voor als bedankje. Dat is een doekje in de vorm van een taart/cake. ik was meteen verkocht toen ik ze zag. alleen mijn vriend nog overtuigen :-p hihihi. maar ik heb gewonnen,..... heb ze besteld van speurders.nl een mooie bedankje en op de zijkant onze foto op een sticker en nog eigen tekst. Echt mooi.

Groetjes,
jasmijn

jasmijn
20-11-2008
 Meld misbruik2-2-2008 18:50:25

Hoi,

Ik heb iets compleets anders,wat ik nog nergens eerder heb gezien. Ik heb Towel Cakes voor als bedankje. Dat is een doekje in de vorm van een taart/cake. ik was meteen verkocht toen ik ze zag. alleen mijn vriend nog overtuigen :-p hihihi. maar ik heb gewonnen,..... heb ze besteld van speurders.nl een mooie bedankje en op de zijkant onze foto op een sticker en nog eigen tekst. Echt mooi.

Groetjes,
jasmijn

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...