Terug naar overzicht
hangt af van jullie feestvolk natuurlijk maar indien de openingsdans rond 23h is dan zal je niet bekocht zijn met een forfait tot 4h.De meeste feesten lopen rond een uur of 4 ten einde.cheers dj LeBart
hallo,bij ons loopt het forfait ook tot 4u. wij betalen 10€ per persoon. na 4u word alle drank extra aangerekend en word ook een vergoeding gevraagd voor de ober.Volgens de zaalverantwoordelijke gebeurt het zelden dat de gasten lang na 4u blijven.groetjes
Hoi,Wij hadden 2 feestzalen in gedachten maar eentje stopte ook om 4 uur nadien koste het per uur iets meer. Wij hebben besloten om die andere te nemen omdat je daar zelf mag beslissen wanneer je stopt. Wij hebben al verschillende trouwfeesten gehad waar we pas om 6 uur thuis waren. Maar het hangt natuurlijk van genodigden af als het echte hangijzers zijn dan is vier uur wel kort.Groetjes
Wij hebben ook een drankforfait van 10euro tot 4u, daarna betalen per comsumptie. Persoonlijk vinden wij dit een goeie manier van werken. In andere zalen was de forfait tot einde feest, maar betaalden dan ook bv 15euro. Maar wie schiet er nog over na 4u, waarschijnlijk enkel je beste vrienden en naaste familie die doorgaan tot de vroege uurtjes, en dan komt betalen per consumptie goedkoper uit dan een duurdere forfait (want die betaal je voor iedereen, of ze nu al weg zijn of niet).
Hey,wij hebben een forfait tot het einde van het feest, dat was gewoon standaard (8,5 euro). Wij hebben de zalen die vanaf 4u op basis van verbruik geschrapt, omdat er naast de drank ook vaak kosten voor obers, zaal... bijkomen en ik nogal een controlefreak ben ;-)! Het kan idd voordeliger uitkomen, omdat de grote massa meestal na 4u weg is, maar kijk toch goed naar de kleine lettertjes!Moest ik mn droomzaal gevonden met forfait tot 4u ik zou t ook wel gedaan hebben, maar in mijn droomzaal is het nu toevallig tot einde van het feest! Handig meegenomen :-)Groetjes,Karolien.