Nu Online
Momenteel zijn er 219 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

probleempje

11-1-2008 15:56:34
Hey meiden

ik trouw in augustus 2008 en mijn tante ging mee mijn trouwjurk uitkiezen maar helaas is het te weten gekomen dat ze kanker heeft en gemo is woensdag gestard we gingen normaal in januari kijken voor mijn kleed ik wil echt met haar gaan wanneer is het echt het uiterste voor een kleed te gaan kiezen of raden jullie me aan iemand anders te kiezen voor men jurk te gaan kiezen.
mijn tante stelde zelf voor van als het ni gaat met mij mag je met iemand anders gaan maja de vraag is nu met wie?
met mijn tante kan ik mij super goed amuseren het is mss erg wat ik ga zeggen maar voel haar echt aan als een tweede moeder. eerlijk gezegd snapt niemand het uit men familie of vrienden dat mijn eigen moeder niet met mij men kleed wilt gaan kiezen ben ten slotte haar enige dochter maja daar ga ik nu ni veel woorden meer aan vuil maken heb er al genoeg tranen voor gelaten en laat er telkens weer en weer als de mensen mij vragen wie gaat er mee voor uw jurk en ze dan vragen waarom uw moeder niet dat doet pijn in mijn hart.
waarschijnlijk gaan jullie voorstellen dat mijn getuigen mee gaat maja die woont in italie. ze organiseert ook mijn vrijgezellefeest niet dat doet mijn vriend zijn getuigen zijn vrouw een super vriendin van mij

dank u voor jullie raad en om na men probleem te komen luisteren

melissa
16-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 422

wendy
27-9-2008
 Meld misbruik11-1-2008 16:59:35

hallo melissa,
ik begrijp je probleem. ik zou doodgraag met mijn moeder naar een jurk gaan kijken maar helaas is ze al 14 jaar dood.
zou met mijn stiefmoeder kunnen gaan maar dat is niet hetzelfde . bij mij gaat mijn getuige mee. ze is mijn beste vriendin...vandaar.
van chemo zou je tante wel is heel erg ziek kunnen zijn . heb je dikwijls geen echte goeie vriendin waarmee je kan gaan shoppen? je kan misschien wel de situatie uitleggen in de winkel waar je gaat en vragen of er fotoos mogen genomen worden zodat je tante van thuis uit mee kan kiezen. je kan het is proberen. op die manier zou ze er ook plezier aan beleven .
ik wens je heel veel sterkte toe maar toch ook veel plezier. vergeet niet te genieten ondanks de miserie die de ziekte meebrengt.
succes

KATLEEN
26-7-2008
 Meld misbruik11-1-2008 17:43:39

hallo melissa,

ik trouw 26 juli, ik ben reeds 3 winkels afgeschuimd om een kleed te zoeken, de eerste keer met mijn schoonmoeder, de 2de keer met een vriendin, de laatste keer alleen (in de winkel waren ze wel verbaasd dat ik alleen was). Heb reeds 32 kleedjes aangehad. Maar 1 sprong er echt uit. Maar dat was te duur (2500 euro). Ondertussen gaat mijn nicht (die ontwerpster is) op zoek naar een naaister die het zal maken (vanaf mei begint ze er dan aan), zal me dus (500 euro maken van kleed + prijs van stof kosten).

In de meeste winkels zeggen ze dat ze toch zo'n 6 maand moeten wachten op de bestelling van het kleed. Dus ik denk dat je deze maand en volgende maand op zoek kan gaan, om dan te beslissen.

Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik11-1-2008 20:37:17

Hey Melissa,

Ik vind het erg jammer voor je dat je tante niet met je mee kan. Mijn mama heeft zelf ook kanker gehad en chemo is inderdaad erg belastend. Bovendien zal haar hoofd er waarschijnlijk wel niet naar staan in deze periode om jurkjes te kiezen. Nog moeilijker lijkt het me dat je mama niet mee wil/kan. Je zegt dat de vrouw van de geuige van je vriend een supervriendin is. Misschien kan zij met je meegaan?

En als je echt niemand vindt, wil ik gerust meekomen hoor (hihi)

Groetjes en toitoi met alle voorbereidingen!
Amaryllis
amaryllis.dieltiens@telenet.be

Nele
2-5-2008
 Meld misbruik12-1-2008 19:44:54

Hallo Melissa,

ik ben met 3 mensen mijn kleed gaan kiezen: mijn moeder, schoonmoeder en getuige... We maakten er een namiddagje van (gingen achteraf nog koffietje drinken en zo). Je kan ook een paar mensen vragen, en dan kan je tante meegaan als ze zich goed voelt (mensen reageren niet allemaal hetzelfde op chemo) - en je moet niet alleen gaan als ze zich niet zo goed voelt.

Groetjes en succes,

Nele

Nathalie
20-12-2008
 Meld misbruik13-1-2008 10:58:01

Melissa,
Mijn papa is ook pas gestart met chemo. De eerste drie keren is hij er niet heel erg ziek van geweest, alleen wat slapjes. Elke mens reageert anders op chemo, dus ik zou even afwachten hoe je tante zich erbij voelt. Ik zou zeker niet met iemand anders gaan! Het is misschien het laatste dat jullie samen kunnen doen... hoe hard het ook klinkt.
Veel sterkte!
Nathalie

Mieke
23-8-2008
 Meld misbruik15-1-2008 20:00:55

Hoi Melissa,

mijn mama is ook niet meegeweest om te gaan passen. Ik heb haar wel verplicht om mee te gaan zien naar mijn kleedje.

Ga anders eerst met vriendinnen gaan zien waar je iets leuks vindt. Dan kan je met je tante gaan waar jij je droomjurk gezien hebt.

Groetjes
Mieke

Mieke
23-8-2008
 Meld misbruik15-1-2008 20:01:16

Hoi Melissa,

mijn mama is ook niet meegeweest om te gaan passen. Ik heb haar wel verplicht om mee te gaan zien naar mijn kleedje.

Ga anders eerst met vriendinnen gaan zien waar je iets leuks vindt. Dan kan je met je tante gaan waar jij je droomjurk gezien hebt.

Groetjes
Mieke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...