Nu Online
Momenteel zijn er 32 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

't Groenhof en Hof ten Bosse

  11-1-2008 11:15:06
Hey bruidjes ,

Wij zouden graag deze zomer nog trouwen en hebben dit weekend een afspraak in 't Groenhof in Melle en Hof te Bosse in Heusden (Destelbergen).
Heeft iemand van jullie al ervaring met één van deze zalen (of allebei)? Zowel positieve als negatieve commentaar zijn welkom.
Alvast bedankt !

Elke

Elke
19-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 2138


dorien

 Meld misbruik11-1-2008 13:10:26

hey elke,

wij hebben in het groenhof drie jaar geleden het huwelijk van mijn schoonbroer gevierd en ik moet eerlijk zeggen: het was dik in orde! de service is top, het eten is heel lekker en als je in de zomer trouwt is het héél leuk om de receptie buiten te doen in de mooie tuin!
ze hebben de zaal een paar jaar geleden volledig gerenoveerd en ik heb van familie gehoord dat ze nu echt klasse uitstraalt!

ik zou zeker eens gaan kijken als ik van jou was! :o)kan nooit kwaad hé

van hof ten bosse heb ik ook al positieve berichtjes gelezen op het forum misschien moet je eens op google 'wij trouwen + hof ten bosse' typen en vind je ze dan terug?

nog veel succes met jullie andere voorbereidingen want eenmaal de zaal gekozen is begint het pas echt! leuk ;o)

groetjes,

dorien
04/10/2008



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik11-1-2008 13:20:19

dag Elke

wij zijn op 16 juni in Hof ten Bosse getrouwd.
Het is nu niet omdat het "ons feest " was, maar het was echt super !!
De gasten spraken ons spontaan aan over de overvloed aan hapjes, en velen waren diep onder de indruk over hun dessertbuffet.
Dat is hun paradepaardje . Karren en karren worden onder spectaculaire muziek binnengerold, er zijn bellen en rook, vuurwerk...dé max !
Het eten is héél lekker en ze hebben hele toffe formules (bbq, wereldbuffet)
Ze hebben ook een bruidssuite, super tof
dan steken ze na het feest buiten de jacuzzi nog aan en kan je nog nagenieten met glaasje champagne.
'smorgens wordt je dan wakker en staan de warme croissants met aardbeien klaar..

mocht ik nog maar eens trouwen...:-))
t is echt de mooiste dag van je leven !!

groetjes
Christel
www.jimmyenchristel.bruiloftsite.nl



Kimberly
4-7-2008
 Meld misbruik11-1-2008 13:56:53

Hallo,

Wij trouwen op 4 juli in hof ten bosse.
Is daar idd heel kekker en hun dessertbuffet is de max!
Heb het al eens mee gemaakt.
Dominiq en Sabine zijn heel lieve en vriendelijke mensen.

Je zal wel heel vlug moeten zijn denk ik voor hof ten bosse.

Sabine zei me in nov 07 dat bijna of zelfs al alle zaterdagen volzet ziiten. (toch voor 08 in de zomer)

Informeer je eens als je intresse hebt.

Hof ten bosse zal zeker een heel goeie keize zijn!!!

Groetjes
Kimberly



Els
30-5-2008
 Meld misbruik14-1-2008 16:02:44

Hey,

Wij trouwen op vrijdag 30 mei in Hof Ten Bosse.
We hebben dit vastgelegd in oktober 2007 en toen waren alle zaterdagen al bezet.
Doordat we zo een goed gevoel hadden bij de mensen van deze zaal, hebben we beslist om naar een vrijdag te veranderen.
Je krijgt onmiddellijk een duidelijke uitleg, een grondige rondleiding en een filmpje te zien van hoe een trouwfeest er daar aan toegaat. spectaculair en met heel veel aandacht voor details.
Een nicht van mijn aanstaande is daar ook getrouwd en het was even indrukwekkend en lekker als gezegd wordt. Alle verwachtingen worden ingevuld en het enthousiasme van de mensen daar werkt aanstekelijk!
Maandag gaan we langs om het menu te bespreken. Kijk er echt naar uit.

Succes met de voorbereiding!
Els (nog 137 dagen)



Siska
5-7-2008
 Meld misbruik14-1-2008 21:13:41

hey,

wij trouwen op 5 juli in Hof Ten Bosse, dus Kimberly gelieve de boel daar niet af te breken de avond ervoor ;-)
Wij hopen ook dat het er goed is. We gaan wel vragen dat ze niet bij elke kar vuurwerk geven.Maar het lijkt ons een romantische en leuke zaal.
Veel succes met jullie keuze!

Siska



Elke
19-7-2008
 Meld misbruik15-1-2008 10:23:46

De knoop is doorgehakt, het zal 't groenhof worden, omdat daar nog een zaterdag vrij was (19 juli), en omdat we daar toch ook een iets beter gevoel bij hadden, 't leek ons allemaal net iets "betrouwbaarder" (ik weet niet goed hoe ik het moet verwoorden).
In elk geval bedankt voor de reacties :-)

Greetz,
Elke



Veroniek

 Meld misbruik17-1-2008 9:30:00

Hoi Elke

Wij hadden dat gevoel ook bij Hof ten Bosse in Heusden...

Daarom dat we het daar ook niet gekozen hadden. Hij wou dat wij onze data verlegden en het kon dan niet op een zaterdag omdat we met teweinig mensen waren op het feest (90 man vond ik toch al een mooie groep) en hij ging dan onze groep in 2 splitsen in die kleinere zaaltjes... Vond dit ook geen werk!

Ik denk dat je de beste keuze gemaakt hebt!

Groetjes
Veroniek
getrouwd op 20 07 2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info