Terug naar overzicht
Als je van Gent bent ist beter gewoon nr die in Gent te gaan denk ik. Ikzelf ben van de kust en ben in het najaar naar de beurs in Brussel geweest, omdat ik dacht dat dat wel de grootste ging zijn. Uiteindelijk heb ik er niet veel aan gehad want alle exposanten waren uit het brusselse. Niet zo handig dus als je zo ver woont. Een tijdje later ben ik in Brugge geweest en daar heb ik wel vanalles gevonden. Uiteindelijk ligt Gent nu niet zo ver van Kortrijk dus misschien is het wel leuk ze toch alle 2 te doen. Je voelt je op zo'n beurs toch voor het eerst echt een bruidje...Grtjs
je ziet misschien nieuwe ideeën. De beurs is in Kortrijk wel inorde, er zijn veel fotograven aanwezig.
Ik moet wel zeggen dat er al redelijk wat geregeld is. Ook een fotograaf hebben we al, feestzaal, dj, ceremoniemeester, vervoer. Dus bij ons zijn het nog meer kleinere dingen zoals versiering, bloemen en bruidsboeket, cadeautjes, kostumm voor mn verloofde en niet te vergeten de ringen. Zijn er nog mensen die een mening hebben? Beiden doen of enkel Gent?GroetjesKim
Ik zou kiezen voor 1 beurs. Want je betaald toch al 10 euro per persoon voor inkom. En dan nog zonder parking. Wat ik zou doen is de twee beurzen eens vergelijken. Kijk welke exposanten komen. Sommige zullen wel beide beurzen doen. Maar als je echt al veel gedaan hebt, zou ik toch maar 1 doen.Wij hebben ook al veel gedaan. ik ben al naar de beurs in Brugge geweest en ging normaal gezien niet meer naar die van Kortrijk gaan. Maar ik heb nu zo'n vippakket gewonnen en dat kan ik niet laten liggen e. Ik ga vanavond naar de beurs. groetjes Anneleen
Ik ben daarnet eens gaan kijken naar beide exposantenlijsten. Ik zou kiezen voor Kortrijk. Heb precies de indruk dat er meer exposanten opstaan en ze zijn niet alleen van west-Vlaanderen. groetjes
ik heb vroeger op zowat alle huwelijksbeurzen gewerkt in belgie en nederland en als ik van jou was dan ging ik naar 1 beurshet aanbod is zowat overal hetzelfde
beste,kies voor 1 beurs, overal staat hetzelfde.groetjes
Dag Kim, Ik ben er nog es. Ik ben deze avond naar de beurs in Kortrijk geweest en vond het niet echt de moeite. had er meer van verwacht. Ben blij dat ik gratis kaarten had. Moet er wel bij zeggen dat ik al naar de beurs in Brugge was geweest. Dus als ik jou was zou ik er toch 1 beurs uitkiezen. je ziet toch het zelfde en als je al veel geregeld hebt...groetjes
Hey Anneleen,Heel erg bedankt voor je reactie. Ik denk dat ik dan maar beter niet ga en gewoon eind januari dan naar de beurs in Gent ga.GroetjesKim
Wij zijn naar de beurs in Antwerpen geweest en vonden het wel een sleuk om er rond te lopen (en naar de trouwkleedjes te unnen kijken!) maar hebben er niets geboekt ofzo want het waren exposanten van Antwerpen. Wij zijn van Gent en gaan nu dus wel zéker naar de beurs in Gent omdat we toch verwachten daar qua boekingen iets meer aan te hebben, KOrtrijk doen we niet om de omgekeerde reden. Maar ik vond het wél plezant zo'n beurs! Dus minstens één doen zou ik zeggen. xx Marie
Wij zijn naar drie beurzen geweest vorig jaar. Antwerpen, Gent en Kortrijk.Tis idd zo dat je overal wel dezelfde soort stands hebt (fotograaf, huwelijkskledij, feestzalen, DJs, ...). En meestal ook van lokaal, of toch zo goed als.Als je dus van Gent bent, is Gent dan de meest interessante.Kortrijk hebben we nog gedaan omdat we ook gehoord hadden dat er meer te zien was, maar uiteindelijk toch allemaal van ginder in de buurt.Wat wel leuk is, is dat je van vanalles andere ideeën kunt opdoen en dat is weer wel leuk om dan verschillende beurzen te doen. Gewoon om te genieten dan.Patricia01/08/2008