Terug naar overzicht
Hey Dafne,Ik zou best eerst je ouders inlichten, en dan je zus enzo. Of laat heel de familie gewoon samenkomen, dan hoef je het maar één keer te zeggen, en weten ze het allemaal tegelijk. Wij wilden het met ons tweetjes zeggen, maar ik was zo over men toeren dat ik direct heel de familie heb rondgebeld!....het komt wel goed.xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl 09/08/08
Hey,Heel mooi kleedje, goed idee om voor een jurk te kiezen die je achteraf nog kan gebruiken!GroetjesDavina
onverwachts op bezoek geweest en het mijn ouders en zus gewoon verteld en daarna gevraagd aan mijn zus of ze wou getuige zijn.
Hey,ik was zodanig dolgelukkig dat we meteen iedereen hebben opgebeld. Achteraf gezien niet zo romantisch. Ik zou het nu totaal anders gedaan hebben. Gewoon een etentje en alle ouders samen uitnodigen...Groetjes,Lieve
Ik heb de dag nadien ook iedereen opgebeld. Zeker geen spijt van, ik wou het van de daken schreeuwen ;) Maar das ieder zijn goesting hé :)
Count me in : ook direct iedereen opgebeld van enthousiasme :-)!
Wij hebben vier ouderparen (zijn gescheiden); zijn ma wist het al want die was op de hoogte van het aanzoek, maar we zijn daags nadien wel champgane gaan drinken; mijn ma zelfde verhaal; zijn pa had het intussen al gehoord van zijn zus (ik kon haar wel wurgen!) en zijn we ook gaan champagne drinken en bij mijn pa moesten we toevallig gaan eten de dag na het aanzoek dus dan hebben we het tijdens het aperitief verteld. Ik vond dat een héérlijk moment!! Hoe "officiëler" je het kan gaan vertellen, hoe leuker!!!
wij zijn beide ouders gaan bezoeken, hebben een ijsgekoelde fles champagne op de tafel gezet en toen we de vragende blikken zagen, hebben we gezegd: willen jullie met ons een glaasje drinken, wij hebben iets te vieren, we gaan trouwen. Dat was eigenlijk wel heel gezellig