Terug naar overzicht
Hey Inge!Wij gaan zondagnamiddag ook naar de beurs in Kortrijk. Ik ben ook wel benieuwd wat het zal zijn. Ik ben ook naar de beurs in Brugge geweest en dat was echt heel goed meegevallen. Ik hoop dat het even goed wordt!Mieke
Dag bruidjes,Wij gaan ook naar de beurs. Het zal er een gezellige sfeer worden, dank ik!!groetjes
heywij gaan ook naar de beurs zondagnamiddag, ik denk een hoop info om dan nog meer te verlangen naar die speciale dag.groetjes evi
hoi,ik ga ook naar de beurs, woon er maar 10 min van met de auto!ben ook heel benieuwd. wij gaan op uitnodiging van onze feestzaal (met kortingsbonnekes lol).grts cindy
Wij gaan ook zondagnamiddag, vooral voor trouwringen. Zaal, traiteur en bruidskleed hebben we al. Misschien zie ik nog iets van schoenen of drukwerk, we zien wel.Ben opgegroeid in Kortrijk en telkens ik aan Xpo passeerde zag ik jaarlijks de reclame voor Wij Trouwen, en nu ga ik er gewoon zelf echt naar toe, beetje gek :)Heb gratis kaarten kunnen krijgen van de bruidswinkel (Scarpellini) :)