Terug naar overzicht
Ceremonie Roger Meulebeke
hallo wij hebben onze wagen gekozen bij nostalgic cars te schelebelle dat vind je op internet deze mensen rekenen de uren vanaf dat ze bij u ter plaatse zijn eender waar je woont kijk maar eens veel keuze groetjes susie
hallo olivier mijn ceremoniemeester verhuurd ook auto's je hoeft daarvoor niet aan hem nemen als ceremoniemeester hij verhuurd zijn wagens ook appart hij is van koksijde voor meer info en vragen vraag het me prive ik weet ni of ik zijn gegevens bloot mag gevenmiss-katje@hotmail.comps het is een vriendelijke man hoorgroetjes melissa
heyik sluit le aan bij susie! onze wagen kwam ook vandaar. veel keuze, heel vriendelijk en ze werken over gans belgie.kijk zeker eens op hun sitewww.nostalgic-cars.be groetjes en successas
dag damesik heb men autos en zijn vw kevers allemaal verschillende kleuren en voor bruidskoppel een vw kever cabriodit allemaal voor prijs van 65euro voor heel de dag.Heb ook nog adres voor niet dure djen fotograafvanessa.van.de.putte@telenet.begroetjes vanessa 28 juni 2008
wij hebben een zwitserse oldtimer bus van het www.Cloosterhof.be in Tielt.
Dag Katleen,Aansluitend op reactie van Melissa geven wij ons adres indien interresse !mvg,www.mediacarservice.be
Hallo OlivierAls het om Oldtimers gaat heb ik voor jou 1 adres www.nostalgic-cars.be daar heb je een keuze uit 70 oldtimerswij waren zeer tevreden over de prijs en de servicegroetjes Karin
besteinformeer hier evenhttp://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=58319 vriendelijke groeten