Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Taba

  10-1-2008 7:53:04
Hoi

Is er iemand van jullie reeds in Taba (Egypte) geweest?
Vele zeggen dat Egypte niet echt veilig is, gezien niet ver van Taba (de gazastrook) het er toch wel onrustig is.

Is Taba een aanrader of niet?

Groetjes Mieke

Mieke
6-10-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 916


Laurie

 Meld misbruik10-1-2008 8:17:36

Hey,

Wij gaan ook op huwelijksreis naar Egypte. Wel niet naar Taba, maar eerst een cruise, dan Caïro en dan Hurghada.

Misschien kan je eens in het reisbureau informeren of ze dit of een andere streek aanraden.

Groetjes,

Laurie



Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik10-1-2008 10:27:51

Hey Mieke

Wij vertrekken eind februari naar Taba, en we hebben dit ook gecheckt.. Er is daar geen probleem hoor.

Groetjes

Sarah
15*09*07



anuschka
30-8-2008
 Meld misbruik10-1-2008 11:20:54

Wij gaan op huwelijksreis naar Sharm El Sheikh!



Silke
15-5-2009
 Meld misbruik10-1-2008 18:49:55

Is zeker geen onrustige streek hoor.
Wij vonden het alleen ontzettend tegenvallen. Alleen maar hotels, niks anders in de buurt. Voor excursie zit je minimum vier uur op de bus.
Ideaal als je een rustige vakantie aan het zwembad wenst!



cindy
1-6-2009
 Meld misbruik15-1-2008 22:16:16

in egypte is el gouna een echte aanrader wij gaan dit jaar terug we hebben al verschillende plaatsen in egypte gedaan maar hier vind je echt alles
groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...