Terug naar overzicht
op sites met bruidskapsels vind je veel voorbeelden. je kan dan kiezen tussen kort, middellang en lang haar.succes
zit met zelfde probleem, al die site's hebben foto's voor kapsels voor haar tot max in de helf van de rug , van mij komt bijna tot aan mijn staartbeentje
Hoi,Dat is de eerste keer dat ik iemand zie die op dezelfde datum als ons trouwen!!Tof.Ik weet ook nog niet wat ik met mijn haar ga doen.Ik heb eigenlijk een carré.Groetjes,Anka
Hey JokeBekijk zeker de website http://www.haircomesthebride.com eens.Groetjes,Evelynwww.nielsenevelyn.be
Aan trouwshop.com is er een forum verbonden. Bij het onderwerp "wat draag je" is er een vast onderwerp met bruidskapsels, telt iets meer als 300 pagina's. Ik heb er al kapsels gezien met serieus lang haar, zoals Sissi. Ik zal eens kijken welke pagina het was en dan kom ik hier terug posten.
Ter aanvulling van mijn berichtje hieronder: op pagina 6, 11, 22 en 23 van dat onderwerp zal je foto's vinden van kapsels waarvoor (naar mijn mening) een pak haar nodig is.Veel surfplezier!