Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

  7-12-2004 13:40:47
Hallookes,

We zijn er nog niet uit waar we juist op huwelijksreis willen gaan. Maar één ding staat vast: er moet zon, zee en toch ook wel strand zijn. We trouwen in 24 juni 2005. Ikzelf dacht aan een vakantie in Afrika. Een combinatie van avontuur met luieren in de zon. Met Afrika bedoel ik Kenia, Tanzania,... Heel veel mensen raden ons dit af omwille van de armoede daar. We wilden graag op vakantie waar het niet te toeristisch is.
Zijn er mss nog andere leuke ideeën of tips om als huwelijksreis te doen?
Alvast bedankt!

Groetjes
Mieke

Mieke
24-6-2005
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 729


Mieke
11-6-2005
 Meld misbruik8-12-2004 8:33:39

Hallo naamgenootje,

Onze grote dag is op 11/06/2005. Maar vorige jaar zijn we op reis geweest naar Thailand. Gewoon prachtig. We hebben 2 weken rondgereisd en daarna nog een weekje geluierd op het strand. De prijs valt best mee, het klimaat er in de juli-augustus best te doen, heel vriendelijke mensen en best wel luxueus...(Best Tours)
Zelf zijn we er nog niet uit waar wij op huwelijksreis gaan, dus zal ik alle reacties op je berichtje opvolgend.
Veel succes ermee,
Mieke



Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik9-12-2004 10:30:36

Hallo Miekes :-)

Wij twijfelden tussen Rosas en Lloret de Mar in Spanje, maar ik vind Lloret ook te toeristisch, dus hebben we uiteindelijk voor Rosas gekozen. Het weer is er in die periode uitstekend en de prijzen zijn zeker te doen. Al heb ik begrepen dat jullie blijkbaar wat verder willen trekken?

Groetjes,
Ingrid



Marc

 Meld misbruik9-12-2004 11:22:52

Mijn vriend heeft een hotel op het eiland DOMONICA en heet de Caribian Lodge met veel natuur en weinig of geen toerisme.Vraag achter Chris op het nr 015/226002



karen
22-7-2005
 Meld misbruik9-12-2004 19:49:51

Mieke,

Wij zijn momenteel ook aan het rondkijken voor onze huwelijksreis. Iemand gaf me de tip om naar Bali te gaan. Ondertussen zijn we volledig gewonnen voor dit idee. We gaan de combinatie Java-Bali maken (eventueel ook Lombok) maar we weten nog niet onder welke formule. Zelf rondtrekken, georganiseerde rondreis...
succes!
Karen



Sylvie

 Meld misbruik10-12-2004 9:22:52

Hey Mieke,

wij trouwen pas eind 2005 maar zijn in oktober 2004 naar Tanzania geweest. Het was een ongelooflijke reis. 12 dagen safari (jeep, hiking) en dan nog vijf dagen Zanzibar. We hebben de armoede van dicht meegemaakt vooral gedurende onze hiking met de Masaai en ja het doet je inderdaad wat maar vergeet niet dat door je aanwezigheid daar de plaatselijke gemeenschap ook wel helpt. Moest ik terugkunnen, direct. De mensen zijn supervriendelijk, de natuur is ongelooflijk mooi. Indien je nog vragen hebt, neem gerust contact op via mijn e-mail sylvie_seurinck@hotmail.com.

Saloeties,
Sylvie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums