Terug naar overzicht
Ja, wij! We zijn er nog niet zelf naar een feest geweest, maar ik heb er alle vertrouwen in.
wij hebben al een hele reeks zalen gezien, nu zaterdag gaan we nog naar 'de zotte morgen'in geel en dan zullen we een besluit moeten nemen. Het daemshof heeft tot nu toe onze voorkeur. We hebben er nog geen feest gegeven of bijgewoond maar het eerste gespek voelde goed aan, heel mooie zaal, ...groetjes
Hoi Sofie,Ja, wij hebben ook het Daemshof gekozen voor ons huwelijk!! We waren er beiden helemaal weg van, nadat we waren gaan kijken. We zijn er wel nog niet naar een feest geweest, maar hebben wel reacties gekregen van andere mensen en die waren allemaal heel positief. We zijn wel eens gaan eten in het zondagrestaurant en het was heel lekker met een goede bediening!!groetjes,Karin05/07/08
Hoi Sofie, Ook wij geven ons feest in het Daemshof. Zelf heb ik er ook nog geen ervaring mee, maar mijn ouders zijn er vorig jaar naar een trouwfeest geweest en die raakten er niet over uitgepraat. Zij vonden het echt geweldig.En dat was nog vóór wij onze verloving aangekondigd hebben, dus het was zeker zonder bijbedoeling gedaan. Vooral het dessertenbuffet zou je van het zijn... GroetjesInes3/10/2008
ook wij geven ons huwelijksfeest daar (13/09/2008). we zijn alleen naar een receptie geweest en die was dik in orde. Ik heb ook een heel goed gevoel bij de uitbater: die is echt gedreven en geen "werknemer" van een groot bedrijf die zijn zaak "moet" promoten...groetjes
Wij trouwen op 6 september 2008. Ons feest gaat ook door in het Daemshof te Noorderwijk. We hebben enkel goede dingen gehoord. De eigenaar stelt ons ook gerust als wij al beginnen te stressen! Een aanrader!GroetjesYasmina