Nu Online
Momenteel zijn er 91 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal

9-1-2008 16:44:17
hallo,

zijn hier nog toekomstige bruidjes die hun feest in het daemshof in noorderwijk laten doorgaan? Of ervaring mee hebben?

groetjes sofie

SOFIE
7-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 427

Marie
13-6-2009
 Meld misbruik9-1-2008 17:48:38

Ja, wij! We zijn er nog niet zelf naar een feest geweest, maar ik heb er alle vertrouwen in.

romina
27-6-2009
 Meld misbruik9-1-2008 19:23:30

wij hebben al een hele reeks zalen gezien, nu zaterdag gaan we nog naar 'de zotte morgen'in geel en dan zullen we een besluit moeten nemen. Het daemshof heeft tot nu toe onze voorkeur. We hebben er nog geen feest gegeven of bijgewoond maar het eerste gespek voelde goed aan, heel mooie zaal, ...

groetjes

Karin
5-7-2008
 Meld misbruik9-1-2008 20:31:34

Hoi Sofie,

Ja, wij hebben ook het Daemshof gekozen voor ons huwelijk!! We waren er beiden helemaal weg van, nadat we waren gaan kijken. We zijn er wel nog niet naar een feest geweest, maar hebben wel reacties gekregen van andere mensen en die waren allemaal heel positief. We zijn wel eens gaan eten in het zondagrestaurant en het was heel lekker met een goede bediening!!

groetjes,
Karin
05/07/08

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik10-1-2008 10:23:28

Hoi Sofie,

Ook wij geven ons feest in het Daemshof. Zelf heb ik er ook nog geen ervaring mee, maar mijn ouders zijn er vorig jaar naar een trouwfeest geweest en die raakten er niet over uitgepraat. Zij vonden het echt geweldig.

En dat was nog vóór wij onze verloving aangekondigd hebben, dus het was zeker zonder bijbedoeling gedaan.

Vooral het dessertenbuffet zou je van het zijn...

Groetjes
Ines
3/10/2008

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik10-1-2008 18:14:57

ook wij geven ons huwelijksfeest daar (13/09/2008). we zijn alleen naar een receptie geweest en die was dik in orde. Ik heb ook een heel goed gevoel bij de uitbater: die is echt gedreven en geen "werknemer" van een groot bedrijf die zijn zaak "moet" promoten...groetjes

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik10-1-2008 18:15:10

ook wij geven ons huwelijksfeest daar (13/09/2008). we zijn alleen naar een receptie geweest en die was dik in orde. Ik heb ook een heel goed gevoel bij de uitbater: die is echt gedreven en geen "werknemer" van een groot bedrijf die zijn zaak "moet" promoten...groetjes

Yasmina
6-9-2008
 Meld misbruik20-1-2008 19:24:48

Wij trouwen op 6 september 2008. Ons feest gaat ook door in het Daemshof te Noorderwijk. We hebben enkel goede dingen gehoord. De eigenaar stelt ons ook gerust als wij al beginnen te stressen! Een aanrader!

Groetjes
Yasmina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...