Terug naar overzicht
uit welke streek ben je? In Ardooie zit er een mooi winkel die naast suite-kledij ook gewone kledij verkoopt die toch wat feestelijk is en die je nadien gewoon kan doordragen. Mijn mama heeft voor de trouw van mijn broer iets laten maken, mr heeft het nadien nooit meer gedragen. Nu wil ze binnen de gewone collecties kijken. zoiets alla Mayerline...DIe winkel in Ardooie heet Den yzer. http://www.denyzer.be/ De voorbije 2 jaar zijn mijn neven getrouwd en hun mama (mijn tantes) hebben daar telkens hun kledij gevonden. groetjes
al eens gedacht aan cora kemperman?
hallo,Ik heb mijn kleed laten maken door Veronique in Beernem en heb toen 1150 euro betaald. In vergelijking met wat ik toen in de winkels gezien heb, viel dat heel goed mee. Ze kan daar altijd eens langs gaan en met Veronique bekijken wat ze wil. Je zegt dan ook meteen hoeveel het zou kosten en dan zie je zelf nog of je het doet of niet. Haar gegevens vind je hier op de site.Groetjes
Hallo,mijn mama kiest voor kledij van linea raffaelli. ze passen dit aan op maat. rond de 500 eurogroetjes katrien
Dag Joke,Samen met mijn mama heb ik vorige week haar outfit voor ons huwelijk gekocht. Ze vond helemaal haar zin bij Sarah Paccini. Ze betaalde voor een outfit van 4 stuks ongeveer €350 (in solden wel, tot -30%). ze heeft nu een hele mooie outfit, waarvan ze alle stukken nog jaren kan verder dragen. Eigen aan dit merk is dat ze niet werken met modekleuren, modellen... , maar heel neutrale, feestelijke, degelijke stoffen, kleuren. Je kan uit verschilldende collecties van verschillende jaren combineren. Met een nieuw bloesje, truitje, bij haar broek heeft ze een mooie nieuwe outfit voor een volgende gelegenheid. Je vindt winkels van dit merk o.a. in Knokke. Wij zelf gingen langs bij Applaus in Aalter. Hopelijk vind je mama iets waar ze zich goed in kan vinden.groeten,Charlotte.