TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
wendy
5-7-2008
|
9-1-2008 14:44:40
hey hallo kimberly.
ik trouw 1 dag later dan jij.namelijk 5 juli. we hebben de wetlokatie,fotograaf,bruidsauto en vervoer voor gasten,kerk,feestzaal,al vast liggen. ik heb de jurk van mijn dromen al gevonden. de zangeres voor in de kerk en begeleiding gitaar voor in de kerk hebben we ook al vast liggen. we hebben een begin gemaakt met het maken van ons misboekje.enkele liedjes hebben we al gekozen. hoe is het bij jou met de voorbereidingen???t is inderdaad veel geregel maar wel hart stikke leuk allemaal. succes met de voorbereidingen en misschien nog tot de volgende keer. zou het leuk vinden .
groetjes wendy
ps we hadden onze huwelijksreis ook al vast liggen maar die gaan we veranderen.we hadden gekozen voor kenia. maar ja met die ongeregelheden nu daar vinden we dat niks .
|
|
wendy
5-7-2008
|
9-1-2008 14:44:55
hey hallo kimberly.
ik trouw 1 dag later dan jij.namelijk 5 juli. we hebben de wetlokatie,fotograaf,bruidsauto en vervoer voor gasten,kerk,feestzaal,al vast liggen. ik heb de jurk van mijn dromen al gevonden. de zangeres voor in de kerk en begeleiding gitaar voor in de kerk hebben we ook al vast liggen. we hebben een begin gemaakt met het maken van ons misboekje.enkele liedjes hebben we al gekozen. hoe is het bij jou met de voorbereidingen???t is inderdaad veel geregel maar wel hart stikke leuk allemaal. succes met de voorbereidingen en misschien nog tot de volgende keer. zou het leuk vinden .
groetjes wendy
ps we hadden onze huwelijksreis ook al vast liggen maar die gaan we veranderen.we hadden gekozen voor kenia. maar ja met die ongeregelheden nu daar vinden we dat niks .
|
|
wendy
5-7-2008
|
9-1-2008 14:45:10
hey hallo kimberly.
groetjes wendy
|
|
wendy
5-7-2008
|
9-1-2008 14:46:13
sorry er ging iets mis hier.sorry dat mijn bericht er nu 3x staat. liefs wendy
|
|
Anneleen
1-1-2020
|
9-1-2008 14:58:48
Wij trouwen we een weekje later, 11 juli. Er is al heel wat gebeurd.
Ondertussen zijn we reeds voor de wet getrouwd. de zaal, kerk,dj, fotograaf liggen al een tijdje vast. Het trouwkleed is besteld net zoals de ringen. We hebben al kleertjes voor de bruidskindjes.(van communiecollectie). Misboekje met muziek zit in elkaar, nu nog goedkeuring van priester afwachten. Huwelijksreis is geregeld. Aan de uitnodigingen ben ik nog bezig. Ik maak ze zelf. Voorlopig ligt alles zo wat stil rond het feest. ik ben weer beginnen studeren en heb nu examens. Maar tussen het studeren vind ik wel nog een pauzeke om hier eens te piepen. Ik ben nu wel blij dat er reeds heel wat gebeurd is.
Dingen die nog moeten gebeuren: huwelijkskaars, bloemen, kostuum (maar dat gaat mijn man met zijn moeke doen), schoenen voor ons beiden, misboekjes printen en in elkaar steken, uitnodigingen afwerken en printen. En natuurlijk oefenen voor de openingsdans :)
Ik denk dat het zo wat is, ben ik nog iets vergeten?
groetjes
|
|
vicky
1-8-2008
|
9-1-2008 16:50:14
Wij gaan ook trouwen op 4 juli 2008. Maar hebben nog niet zoveel geregeld: enkel kerk, stadhuis en zaal vastgelegd. Hebben zo weinig tijd!
|
|
vicky
1-8-2008
|
9-1-2008 16:50:29
Wij gaan ook trouwen op 4 juli 2008. Maar hebben nog niet zoveel geregeld: enkel kerk, stadhuis en zaal vastgelegd. Hebben zo weinig tijd!
|
|
KATLEEN
26-7-2008
|
9-1-2008 17:44:32
wij trouwen 26/07/'08 De zaal ligt vast, de wettelijke trouw om 13u15, de mis om 14u, de muzikanten voor de mis (nog geen afspraak gemaakt i.v.m. de liedkeuze), het vervoer. Al 3 winkels afgelopen voor trouwkleren, maar heb nu besloten om een naaister onder de arm te nemen. (moet nog contact opnemen) Eind van de maand: afspraak met zaal en met de deken (samen met alle trouwers van 2008)
|
|
Sigrid
11-7-2008
|
9-1-2008 20:30:41
Wij trouwen een weekje later, 11 juli om 13.30 uur. Aangezien ik pas een week geleden ben gevraagd hebben we alleen het gemeentehuis gereserveerd!! Het scheelt dat we alles heel klein willen houden, maar ik moet nu toch echt op zoek gaan naar een trouwjurk! Hoor en lees dat dit maanden van te voren moet... Ben benieuwd! Succes met alles!
|
|
Sigrid
11-7-2008
|
9-1-2008 20:30:55
Wij trouwen een weekje later, 11 juli om 13.30 uur. Aangezien ik pas een week geleden ben gevraagd hebben we alleen het gemeentehuis gereserveerd!! Het scheelt dat we alles heel klein willen houden, maar ik moet nu toch echt op zoek gaan naar een trouwjurk! Hoor en lees dat dit maanden van te voren moet... Ben benieuwd! Succes met alles!
|
|
Kim
7-5-2013
|
10-1-2008 10:27:34
Hoi!
Wij trouwen de dag na jullie :-) We hebben al bijna alles denk ik: - stadhuis -kerk - trouwkleed - misboekje met muziek - huwelijksreis - uitnodigingen (we hebben gekozen, nog niet gedrukt) - bloemen (mag ik een maand op voorhand gaan bekijken) - openingsdans - fotograaf - auto - zaal - getuigen - budget - ceremoniemeester - bruidskindjes (moeten nog kleertjes kiezen, gaan dit rond april doen denken we...) - gastenlijst (ongeveer klaar) - dj - bedankjes voor de genodigden (hoeft niet maar wij hadden een heel leuk ideetje)
en er zullen nog dingen zijn die ik vergeten ben :P In ieder geval, heel veel succes met de voorbereiding, geniet ervan!
|
|
vicky
1-8-2008
|
11-1-2008 22:38:55
Wij trouwen ook 4juli. We staan eigenlijk nog niet zo ver. Hebben enkel kerk, stadhuis, zaal.
|
|
vicky
1-8-2008
|
11-1-2008 22:39:10
Wij trouwen ook 4juli. We staan eigenlijk nog niet zo ver. Hebben enkel kerk, stadhuis, zaal.
|
|
vicky
1-8-2008
|
11-1-2008 22:39:23
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|