Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Videoclip 29 september

  9-1-2008 13:24:40
Hey!

Ik wou jullie gewoon eventjes laten meegenieten van onze huwelijksdag op 29 september 2007. Onze clip staat op de site www.bruiloftopdvd.be , het is het 1ste clipje op de 2de rij.
Ik wil iedereen nog eens heel erg bedanken voor de vele tips die ik hier heb gekregen!
En aan alle 2008 bruidjes: veel succes!!!

Veerle
29/09/2007

Veerle
29-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1111


Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik9-1-2008 14:48:50

Proficiat & geniet ervan!



Evi
30-5-2009
 Meld misbruik9-1-2008 14:58:45

Ben eens gaan kijken. Waw. Echt mooi. Wij zijn nog aan het twijfelen of we naast fotoalbum wel een video willen van ons huwelijk. Ik vermoed eigenlijk een beetje dat je dat wil, maar dan nooit meer naar kijkt, want als je eerlijk bent een hele video is lang. Zo'n videoclip lijkt me wel een héél mooie tussenoplossing. Doen ze dat ook, enkel videoclip? Mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen hoeveel je betaald hebt? Moet dit namelijk zelf betalen. Iemand die videograaf kent uit West-Vlaanderen die dergelijke clips maakt?



Marijke
12-7-2008
 Meld misbruik9-1-2008 16:12:54

Hey,

leuke videoclip. Mag ik vragen waar jullie getrouwd zijn, want ik heb gezien dat jullie het cantate domino als koor hadden. Mijn verloofde en ik hebben namelijk allebei op het Sint-Maarteninstituut gezeten en kennen er nog enkele leden van en mijn vader is zelfs eventjes lid geweest.



Vi
7-6-2008
 Meld misbruik9-1-2008 16:17:01

Veerle, in één woord prachtig !
Ik heb echt van je clipje genoten.
Wij hebben zelf ook een videograaf genomen voor onze grote dag en ik kan alleen maar hopen dat hij het even goed doet.
Groetjes,
Vi en Tony
07/06/08



Marie
13-6-2009
 Meld misbruik9-1-2008 17:47:34

Mooi! En ook een prachtig kleedje, trouwens :-)

Groetjes!



Veerle
29-9-2007
 Meld misbruik9-1-2008 19:10:00

Hey iedereen!

Heel erg bedankt voor de toffe reacties! De videoclip is een extratje dat we gekregen hebben van onze videograaf. De film zelf duurt iets meer dan een uur, net lang genoeg. Ik denk niet dat Jo enkel videoclips maakt, maar je kan het altijd eens vragen.
We zijn alleszins heel tevreden dat we een video hebben. Aanvankelijk had iedereen zoiets van "waarom is dat nodig", maar de hele familie vind het nu een schitterend aandenken.
Ons koor was inderdaad "cantate domino" uit Aalst. We hadden ze gehoord in een andere huwelijksmis en hebben het geluk gehad dat ze naar onze mis ook wouden komen. Ze doen dat niet zo heel vaak blijkbaar.

Veerle
29/29/2007



wendy
27-9-2008
 Meld misbruik9-1-2008 19:57:15

hey veerle,
goh mooi zeg....je ziet er erg gelukkig uit en je straalt.
wens je enorm veel geluk



Kelly
29-9-2007
 Meld misbruik11-1-2008 15:07:48

Hey Veerle, prachtig hoor waar ging jullie feest door ?



Evi
30-5-2009
 Meld misbruik15-1-2008 9:04:00

Hey Veerle,

Ik heb intussen ook eens de website bekeken van de videograaf die jou clipje heeft gemaakt. Wat mij opvalt is dat hij eigenlijk niet zo overdreven duur is in vergelijking met andere (andere=videografen van op de beurs in Kortrijk). Zie ik dat juist? Ik zou hem wel willen boeken maar heb dan beetje schrik dat die lagere prijs mss in mindere kwaliteit zal resulteren. Kan je dat bevestigen of tegenspreken? Wat zijn jou ervaringen met hen?

grtjs
Evi


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...