Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het bruidsparadijs

9-1-2008 12:37:12
Hey, heeft er iemand van jullie ervaring met het bruidsparadijs? Heb op de website leuke geschenkjes zien staan en hebben zo te zien groot aanbod.

karolien
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 479

Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik9-1-2008 14:15:20

Ik heb er niet zo een goede ervaring mee.
Was mijn eerste winkel voor een jurk en ze hielpen me helemaal niet...ik moest maar wat uit de rekken nemen..
Die ervaringen hoorde ik van anderen via via ook..
OOk vond ik de winkel ontzettend rommelig en zelfs een beetje vuil...maar ze zijn recent wel verhuisd..
Misschien best zelf eens gaan kijken om zel te oordelen?

daisy
6-9-2008
 Meld misbruik9-1-2008 14:18:34

Hoi ,

Ik ben vorige week naar hun nieuwe winkel geweest en het was daar heel rommelig en idd vuil. Wij hadden er geen goede indruk van en ook onze ceremoniemeester zegt dat hij er al veel klachten had over gehoord...

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik9-1-2008 14:26:50

Hoi Karolien,

Ik ben nog in de oude winkel geweest en het was daar inderdaad wel rommelig en oud: plafond met gaten, verwarming werkte niet 100% ...

Maar ik kan niet zeggen dat ze mij niet geholpen hebben, integendeel. De verkoopster die ik had (weet haar naam niet, maar was heel groot en smal, donker kort haar en een bril), was supervriendelijk en heeft me echt vanalles laten zien en ook een aantal dingen voorgesteld.

Van de verkoopster dus niets dan lof. Ik had wel al een bepaald kleed in gedachte en aangezien het Bruidsparadijs dat merk niet heeft, ben ik ook nog in twee andere winkels geweest en in de laatste heb ik mijn kleed gevonden...

Veel succes nog!
Ines
3/10/2008

Nathalie
22-10-2005
 Meld misbruik9-1-2008 15:31:25

Hi Karolien,
ik was zelf ook niet zo tevreden van het bruidsparadijs. Ik vond de winkel heel rommelig en "goedkoop". Uiteindelijk heb ik enkele leuke dingen besteld via mijn weddingplanner (merrymakers) Zij gaan regelmatig naar New York en brengen dan een heleboek dingen mee zoals bedankjes, gastenboeken, ... Een gastenboek had ik op het internet gevonden en zij hebben die dan meegebracht. In amerika hebben ze namelijk vele leukere dingen als hier! daar staan ze veel verder

Maar het bruidsparadijs vind ik dus geen aanrader

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...