Terug naar overzicht
Heykan je de link eens geven want ik vind de kleedjes niet direct terug. In ieder geval vind ik dat jij je vooral goed moet voelen in je trouwkleed. En tgenwoordig draagt iedereen Raffaeli, dus dat is maar weinig origineel en vele trouwkleden van Raffaeli lijken tevens suitekledij, das mijn mening he.Zolang je zelf een 'wauw' gevoel hebt bij je kleed moet je niet luisteren naar de anderen!Groetjes,
Ik heb ze ondertussen gevonden..Ik vind vooral dan het kleedje Belinda mooi. Het topje maakt het kleed hier wel afSucces nog he!!
hey karen,www.clair de femme.beklik gewoon op de prent van tomy. op de eerste pagina klik je op foto 8,9 en 12.groetjes
Ik zou gaan voor Béguin. Ik persoonlijk heb hetwijfeld tussen dat en Berline maar vindt het eerste toch iets minder druk.Laat je weten welk je gekozen hebt.Sandra12/04/2008
Ik zou zeker en vast voor beguine gaan. Geen twijfel mogelijk ;)
bedankt san....laat het zeker weten.moest normaal wachten tot binnen 3 weken maar er was een afspraak weggevallen en kan nu zaterdag al gaan kijken.groetjes
beguin vind ik de mooiste, die belinda vind ik het bovenstuk niet zo mooi en de berline vind ik wat te simpel.succes!
Wat nou oudbollig, het zijn toch prachtige (moderne) jurken!!
Hallo Wendy,Ben ook eens gaan piepen. In de eerste plaats moet je kiezen waar jij je het beste in voelt. Maar als je nog een mening wil. Ik vind Béguin ook de mooiste. Belinda ik minder mooi, maar kan niet echt zeggen waarom, kwestie van smaak zeker. Berline is beetje zelfde stijl als Béguin, maar vind ik persoonlijk beetje te veel 'fietjefaterie'. Béguin vind ik heel sprookjesachtig en romantisch. Veel succes zaterdag. grtjsEvi
Als jij dat mooi vindt is dat toch genoeg?? Ik vind persoonlijk de berline veel te druk. De andere 2 vind ik wel geslaagd. Moet zeggen dat ik die 2 laatste kleedjes van die pagina ook wel leuk vind (naam al vergeten) en die Binche ofzo ook al vind ik daar te rok wat té van. Maar eerlijk, kijk eens naar de meningen hier, iedereen heeft een ander idee en da's ook normaal. Je moet die kleedjes van Linea eens bekijken, het is net of er zo'n 3 basismodellen zijn en al de rest variaties. Da's toch normaal dat het dan populair is? Persoonlijk ben ik niet voor al dat geprul aan de band die rond je nek gaat en daar kan je vaak niet zonder dus, doe gewoon je ding!! Wat je ook altijd kan doen is natuurlijk iets zoeken dat je mooi vind, zelfs als het van ian stuart of linea is en dat laten namaken? Naar het schijnt is er een stoffenwinkel in Lier die uitverkoop houdt echt echt alles aan spotprijzen wegdoet. En een goeie naaister is niet zo moeilijk te vinden hoor. Soms zijn er zelfs mensen bij die bruidswinkels die dat zo wat na hun uren doen of hebben stoffenwinkels zelf zo'n mensen in dienst. Laat je niet gek maken!! Tis jouw dag en je zal toch wel stralen. Bovendien, wie weet zie je wel graag iets 'oubollig' (klassiek is weer in!) en kan je dat toch wel combineren met bvb uitnodigingen op 'perkament' en een heel oude bruidswagen? good luck and do it YOUR way!
Hallo Wendy, Ik heb mijn kleed gekozen bij claire de femme in Oktober al. Ik heb ééntje van de lijn "Elegance", jurk "Sacré". Ik heb in totaal 8 jurken gepast varierend van modern/klassiek tot op en top modern, maar die supermoderne gingen mij gewoon niet af. Ik moet ook alles zelf bekostigen en ik kan ook geen Linea Raffaeli betalen zoals mijn schoonzus, maar wat dan nog? Zij is met mij meegeweest en had al spijt dat ze deze winkel niet eerder kende :-) Dus doe je ding! Eens gekozen mag je foto's nemen en dan kan je nog weken nagenieten met je foto's te bekijken en herbekijken... Als het mogelijk is, laat je bedienen door Athina, een superlieveke waar je alles aan mag vragen. Veel succes! Groetjes, Wendy 14/08/2008
hallo iedereen,bedankt voor jullie reacties.mijn absolute favoriet is béguin. ben blij dat de meeste van jullie het met mij eens zijn. alvast bedankt aan iedereen
Kleedje Béguin is inderdaad wel een topper.Je hoeft je niet te schamen omdat je geen jurk van Linea kunt betalen. Wij betalen ook alles zelf en let's face it: die jurk draagt men maar 1 keer, dus waarom er zoveel aan uitgeven als je voor dat geld net zo goed een mooie reis kunt maken...
hey dafne,ik schaam mij er niet voor hoor.het is alleen veel geld voor 1 dag. en zit met een paar vriendinnen die denken dat ze het warm water uitgevonden hebben. ze kunnen je zo een minderwaardigheidsgevoel aanpraten.groetjes
hoi,ik vind beguin de mooiste maar berline de coolste. dus heb twee favorieten.ik gooi er ook niet zoveel geld tegenaan dus trouw ik ook in eeen merk dat niet zo bekend is. nl Agnes Bridal. mijn kleed kostte 1075 euro. ik trouw ook niet in linea of ian ofzo. het zegt mij ook niets die kleedjes. dus je bent niet de enige die niet trouwt in zo eentjegrts cindyhttp://cindyenyoni.bruiloftsite.nl
Voor mij ook de Béguine. ik heb trouwens toch een aantal mooie jurken gezien in de collectie van Tomy. wij bekostigen ook alles zelf, behalve de jurk, maar ik wilde mijn mama geen fortuin lichter maken door een jurk. Bij mij is het er eentje geworden van het onbekende Nili. Ze heeft 750 euro gekost en het was de duurtse jurk die ik heb gepast! De jurken in de stijl van Linnea stonden mij voor geen meter en aangezien wij op 1 jaar tijd naar 7 bruiloften moesten wilde ik niet het risico nemen dezelfde jurk te kopen als 1 van mijn vriendinnen. Ik ben helemaal niet beschaamd dat ik een "goedkope" jurk heb - integendeel! De mijne is zelfs vrij uniek! Niet iedereen heeft een grote spaarboek of wordt gesponsord door de ouders.