Nu Online
Momenteel zijn er 221 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

foto's

8-1-2008 17:11:29
dag bruidjes,

aangezien ik in de winter trouw, ben ik volop op zoek naar een geschikte locatie om foto's te laten trekken, liefst binnen natuurlijk... ik zou dit graag in een kasteel of oud fabriek lten doen. is er iemand die dit ook doet en zo ja, waar?hoe?

alvast bedankt!!

Joke
6-12-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 323

Dafne

Meld misbruik8-1-2008 17:30:39

Van welke regio ben je?
In Limburg kun je in de oude mijngebouwen van de site winterslag (C-mine heet het nu) mooie foto's laten maken in de authentieke machinezaal en dergelijke.
heel mooie lokatie!

Joke
6-12-2008
 Meld misbruik9-1-2008 12:56:36

liefst oost-vlaanderen, ik trouw in dendermonde...

evelyne
20-12-2008
 Meld misbruik10-1-2008 15:30:56

Ook tips voor regio Brugge?

Elke
2-2-2008
 Meld misbruik17-1-2008 22:50:29

Hey Joke

Wij zijn van Lebbeke en trouwen binnen 2 weken. Wij laten onze foto's trekken in het museum voor Volkskunde , vanachter in het begijnhof in Dendermonde. --< te reserveren bij de toeristische dienst. Vrienden van ons hebben foto's getrokken in het scheepvaartmuseum. Ga ook eens langs op de toeristische dienst in Dendermonde voor een lijst met bezienswaardigheden.

Veel succes

Elke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...