Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ideetjes dag naaste familie?

8-1-2008 14:31:17
Dag dames, mijn vriend en ik willen graag een klein feestje houden voor onze naaste familie en vrienden de dag van onze trouw. De volgende dag willen we graag met enkel de 2 gezinnen er een toffe dag van maken. Ofwel gaan we naar de Efteling of zo (mijn broers hebben al kids) of we doen iets leuks enkel met de volwassenen. Heeft iemand ideetjes hiervoor? En wat als het de hele dag regent (5 september is de dag dus je weet nooit)? Groetjes, Tine

Tine
1-1-2017
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 309

wendy
27-9-2008
 Meld misbruik8-1-2008 18:17:58

hallo tine,
wat me ook wel leuk lijkt bij slecht weer is bowling. je kan eten (3u)en bowling (2u)combineren en de prijs valt reuze mee.als ik me niet vergis doen ze dat bij wimabowling. het is maar een ideetje
succes

Sa
24-5-2008
 Meld misbruik8-1-2008 19:07:09

Hoi

Misschien plosaland indoor te Hasselt heel fijn voor kids en je kan er ook eten .

groetjes Sandra 24/5/2008

Tine
1-1-2017
 Meld misbruik8-1-2008 21:14:13

Plopsaland vind ik persoonlijk meer voor de kids dan voor de volwassenen toch bedankt voor de tip. Ik ben eigenlijk op zoek naar iets voor volwassenen + kids of volwassenen alleen. Groetjes, Tine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...