Terug naar overzicht
Hey Lieselot, Wij gingen eerst een bloemstuk laten maken voor de kerk en deze later herbruiken voor op de eretafel. Maar de kerk verplicht ons het bloemstuk achter te laten!!!Dus wil ik daar niet te veel geld aan uitgeven. We maken het kerkstuk nu zelf. Met wat oasis en bloemen en een creatieve bui moet het vast wel lukken.x Vi en Tony07/06/08
Dag LieselotOok wij hadden geen ceremoniemeester. We hebben zelf de bloemen voor de kerk geregeld. Enfin, we hebben het gevraagd aan een vriendin of ze dat voor ons zou doen. Je kan het natuurlijk ook met een bloemenzaak regelen. Zij komen dan op het afgesproken tijdstip de kerk versieren. Misschien wel handig om vrienden verantwoordelijk te stellen voor deeltaken (zoals het betalen van de DJ, zoals de bloemen, ...). Zo moet je er je de dag zelf niks van aantrekken en gewoon genieten!
@Vi, Amai, dat bloemstuk daar laten???!!!Dan zou ik er sowieso GEEN geld aan uitgeven.Je betaalt de kerk waarschijnlijk ook al genoeg...Enfin, dit is dus exact de reden waarom ik een afkeer heb van de kerk en wij dus ook niet voor de kerk trouwen. Wat een bende inhalige geldwolven!!Sorry hoor, maar daar krijg ik dus echt de kriebels van zie...Toch nog veel succes bij de voorbereidingen allemaal!Ines3/10/2008
Goh, bloemen daar laten of niet.Bij ons verplichten ze niks. Of we ze er laten of niet, dat is onze keuze. Wij laten ze er wel staan.De prijs voor de kerk viel bij ons wel goed mee. 244 euro. Rode loper inbegrepen. Het is ook zo dat de kerk voor elke huwelijk speciaal een extra poetsbeurt krijgt net voor het huwelijk. Da's toch de gewoonte hier op de parochie.Ze maken er hier echt hun werk van.Groetjes en veel succes
Ook wij hebben geen ceremoniemeester en doen alles zelf.Ik ga een altaarstuk laten maken en dan nog net wat bloemetjes aan de stoelen langs het gangpad.Aan de ingang van de kerk komen 2 grote balonnen.Of we de bloemen moeten laten staan in de kerk of niet, weten we nog niet. Wat men ook zegt, ik vind niet dat ze ons kunnen verplichten om het altaarstuk te laten staan en ik zal dat ook niet doen. Je betaalt tenslotte voor je bloemen en waarschijnlijk ook wel genoeg aan de kerk zelf. We laten ze dus zeker niet staan, wat er ook gezegd wordt. Verplichten kunnen ze toch niet doen? groetjes,