Terug naar overzicht
Wij betalen 125 euro.
En waar of wie heb je?Groetjes
Hallo Debby,wij hadden MerryMakers maar dat zijn eigenlijk weddingplanners. Ze kosten wel wat meer nl. 400euro. Maar je krijgt dan ook wel heel veel. Ze waren namelijk met verschillende personen aanwezig zodat er iemand bij de bruid thuis was en iemand reeds in de kerk. Ze zorgden ervoor dat iedereen een drankje had thuis en tegelijkertijd werden de mensen in de kerk ontvangen en kreeg iedereen een misboekje. Ze begeleiden de suite, houden de kindjes bezig, zorgden voor m'n oma, ...
Misschien een domme vraag, maar waarom moet je eigenlijk een ceremoniemeester nodig? Ik denk dat wij er geen gaan vragen...
Hey Patricia,Nee normaal zouden wij dat ook niet nemen maar wij zitten met een gevolg van 22 personen...en als die allemaal niet weten waar ze moeten gaan zitten enzo wordt dat een soep...
Wij hebben Wuyts-Devooght geboekt na goeie ervaringen van meerdere kennissen. Plannen en organiseren is m'n job, en da's bij momenten behoorlijk stressy. Daarom wil ik op zo'n dag dat absoluut niet meemaken en is het een geruststelling dat iemand anders dat van me overneemt op zo'n dag.Kostprijs weet ik niet exact (wij hebben een heel pakket besteld), maar ik vermoed dat de kostprijs ergens rond de 250-300 Euro ligt.Groetjes,Karlowww.080808.tk