Nu Online
Momenteel zijn er 102 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Debby

8-1-2008 11:00:11
Hey bruidjes,

Ik vroeg me af wanneer je een ceremoniemeester begint te contacteren.
En of er iemand een goede ceremoniemeester heeft uit antwerpen en wat de gemiddelde prijs is van zo iemand!

Groetjes,

Debby
8/8/09

Debby
8-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 294

Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik8-1-2008 11:22:19

Wij betalen 125 euro.

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik8-1-2008 11:36:27

En waar of wie heb je?

Groetjes

Nathalie
22-10-2005
 Meld misbruik8-1-2008 13:48:41

Hallo Debby,
wij hadden MerryMakers maar dat zijn eigenlijk weddingplanners. Ze kosten wel wat meer nl. 400euro. Maar je krijgt dan ook wel heel veel. Ze waren namelijk met verschillende personen aanwezig zodat er iemand bij de bruid thuis was en iemand reeds in de kerk. Ze zorgden ervoor dat iedereen een drankje had thuis en tegelijkertijd werden de mensen in de kerk ontvangen en kreeg iedereen een misboekje. Ze begeleiden de suite, houden de kindjes bezig, zorgden voor m'n oma, ...

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik9-1-2008 14:30:24

Misschien een domme vraag, maar waarom moet je eigenlijk een ceremoniemeester nodig? Ik denk dat wij er geen gaan vragen...

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik9-1-2008 15:21:31

Hey Patricia,

Nee normaal zouden wij dat ook niet nemen maar wij zitten met een gevolg van 22 personen...en als die allemaal niet weten waar ze moeten gaan zitten enzo wordt dat een soep...

Karlo
8-8-2008
 Meld misbruik9-1-2008 21:10:59

Wij hebben Wuyts-Devooght geboekt na goeie ervaringen van meerdere kennissen. Plannen en organiseren is m'n job, en da's bij momenten behoorlijk stressy. Daarom wil ik op zo'n dag dat absoluut niet meemaken en is het een geruststelling dat iemand anders dat van me overneemt op zo'n dag.

Kostprijs weet ik niet exact (wij hebben een heel pakket besteld), maar ik vermoed dat de kostprijs ergens rond de 250-300 Euro ligt.

Groetjes,
Karlo
www.080808.tk

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...