Terug naar overzicht
Hey Kathleenik moet zaterdag gaan passen bij boetiek Lief, ik zal je laten weten hoe het geweest is. Maar op de opendeurdag waren ze toch heel vriendelijk.Groetjes Kim
het is zoals je zegt, je kunt het zo duur maken als je zelf wil natuurlijk. maar voor een trouwjurk begint het toch al gauw bij 1000euro en loopt gauw op naar een 1700euro, beetje afhankelijk van welk merk en zo. je kunt natuurlijk ook altijd gaan naar 2000euro en meer, maar dat zijn dan al de merken a la van kets en ian stuart
Ivm het trouwkleed: zie topic van gisteren http://www.wijtrouwen.com/main/vilforvie.asp?msgid=1043... Groetjes!
Mijn kleed kost 1100 Euro en mijn vriend zijn kostuum kost 420 Euro.Groetjes,Sofie
Mocht je er aan denken om eventueel je aanstaande zijn pak te huren, dan valt de prijs heel goed mee: voor € 120 heb je zeker iets moois. Aankoopprijs van een pak ligt tussen de 300 à 800 euro.
een naaister zoeken is een goedkope oplossing. zo'n 7OO euro ('t is te zien welke stof je neemt)
Hoi1600 euro voor mijn kleed + stola + schoenen1000 euro voor mijn vriend zijn driedelig pak + hemd+ dasSophie (Linea Raffaeli voor mij en Cossmo voor hem)
Ik heb 1500 € betaald voor mijn kleed en 190 € voor de schoenen.Juwelen heb ik ook al, maar die waren erg duur, niet van een bruidswinkel.Lingerie moet ik nog kopen.
Mijn kleed was 1400€, 100€ schoenen, 80€ lingerie, juwelen weet ik niet meer, zal ook rond de 100€ gezeten hebben.Kostuum+hemd+schoenen was ook rond de 100€, maar kostuum was wel door een uitverkoop in de korting, anders zal het een stuk meer geweest zijn.
@Kim:Hoe is je pasbeurt geweest bij Boetiek Lief? Je droom-trouwkleed gevonden?