Nu Online
Momenteel zijn er 37 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Last van dromen...

  7-1-2008 20:16:49
Dag mede-bruidjes!
Heeft hier nog iemand last van enge dromen ivm jullie huwelijk?
Toen we pas verloofd waren heb ik dit ontzettend veel gehad maar na een tijdje is de storm voorbij gewaaid..
Maar nu het jaar 2008 is ingegaan en bij de nieuwjaarswensen iedereen zei : jaja, dit jaar is het jullie jaar!!, zijn de dromen terug begonnen.
De ene nacht is mijn kleed zwart en kort ( terwijl ik wit en lang heb), de andere nacht vindt niemand mijn kleedje mooi, de volgende nacht is de priester niet in de kerk, de nacht daarna zijn mijn misboekjes vermist, dan weer ben ik de bedankboeketjes voor de ouders vergeten,.. en ga zo maar door!! Soms is het 2 nachten niets en soms 2 nachten na elkaar weer van dat.
Ik word er krankzinning van en het zorgt ervoor dat ik nog meer stress krijg dat alles in orde moet komen, terwijl ik er eigenlijk best mee kan leven als alles niet perfect is afgelijnd die dag. Ik word er gek van... Zou ik me dan toch teveel zorgen maken en wat doe ik hieraan?

Groetjes

Gitte
16-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 813


Koen
21-6-2008
 Meld misbruik7-1-2008 20:25:23

Beste Gitte,
Ik herken dit heel goed. Gisterennacht was mijn kleedje gearriveerd in winkel en toen ik het mocht passen bleek dat ze roze ipv wit hadden besteld.
In je dromen verwerk je de indrukken van tijdens de dag. Dromen hebben een nuttige functie. Ik vind het eigenlijk wel amusant die nachtelijke belevenissen!



Margit
28-6-2008
 Meld misbruik7-1-2008 20:51:15

Hey!

De laatste tijd heb ik net hetzelfde! En tis de eerste keer dat ik zo'n dromen heb. Al is het bij mij meer "niet in slaap geraken omdat ik zit te overlopen wat ik allemaal nog moet doen of wat er nog moet geregeld worden" en uiteraard begin ik dan te stressen waardoor ik snachts ook de mafste dromen heb, en soms niet eens over ons huwelijk!

Ach ja...dat komt volgens mij inderdaad ook omdat het nu echt "dit jaar" is dat we trouwen en iedereen ons er graag wil aan herinneren :o)

Komt wel goed eh, je bent alleszins niet alleen! :o)

Groetjes,

Margit x

http://margitenleslie.trouwen.com



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik8-1-2008 8:58:03

hey, ik geraak ook niet in slaap door de trouw... en deze nacht heb ik echt een MAFFE droom gehad..

Wij hebben een feest met kindjes en dus wou ik een kinderboerderij op mijn feest. Dus was ik grote kippen gaan huren voor 100 euro per stuk??!!

Het waren wel mooie kippen haha

grz



silvy
4-4-2008
 Meld misbruik8-1-2008 13:50:44

Hey Gitte,

Ik denk dat dit normaal is omdat je er nu eenmaal veel mee bezig bent. Gewoon laten overwaaien en proberen om ontspannen te gaan slapen!

Groetjes,
Silvy



marie
11-10-2008
 Meld misbruik8-1-2008 20:08:24

Hello, ik heb dat ook hoor! Ik droom er regelmatig van, zelfs mijn vriend die er minder mee bezig is dan ik, geeft regelmatig aan gedroomd te hebben over den trouw. Ahja, en van die nieuwjaarswensen dat heb ik ook: iedereen wenst me een goed en mooi en prachtig huwelijk enzo en zeggen zo van: het wordt een speciaal jaar he voor jullie...Ik vind dat echt zalig eigenlijk.

PS. die kippendroom: hilarisch :-) lol


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...