Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog trouwers op 29 maart 2008??

7-1-2008 20:16:05
Hey medebruidjes!

Wie van jullie trouwt er nog op 29 maart? Ik begin zo stilaan zenuwachtig te worden want het komt nu wel echt dichterbij! :-)
Hoe doen jullie het dan precies met jullie huwelijksreis? Ik sta in het onderwijs, we hebben dus maar 1 weekje na onzen trouw om er even tussenuit te trekken.

Groetjes en nog veel voorbereidingsplezier!

Annick
29-3-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 350

vicky
29-3-2012
 Meld misbruik8-1-2008 12:13:16

Hoi Annick,

We trouwen op dezelfde dag...duimen voor het goede weer he. Wij gaan naar Aruba maar gaan pas in mei omdat er toch een groot prijsverschil was. Hoe ver sta je met alles?

groetjes

silvy
4-4-2008
 Meld misbruik8-1-2008 15:40:56

Hallo Annick,

Wij trouwen op 4 april 08 en ook bij mij beginnen te zenuwtjes toch te komen hoor!
Wij gaan waarschijnlijk slechts een weekend weg kunnen omdat ik waarschijnlijk geen verlof ga kunnen nemen. Ach ja, dan kunnen we later nog eens nagenieten op reis hé!
Groetjes

Lenie

Meld misbruik8-1-2008 16:47:02

Hey!

Wij trouwen ook op 29 maart en ik sta ook in het onderwijs. Wij doen een mini-huwelijksreis naar Portugal van de dinsdag (1 april) tot de zondag (6 april).

Anke
29-3-2008
 Meld misbruik8-1-2008 19:34:25

Hallo,

Wij trouwen ook op 29 maart (en ik sta ook in het onderwijs).
Wij zullen waarschijnlijk 6 dagen naar Malta gaan op huwelijkreis 31 maart t.e.m. 5 april.

Weet jij soms of wij recht hebben op verlof omwille van ons huwelijk?

Nu duimen dat we een zonnige paasvakantie zullen hebben!

Groetjes Anke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...