Nu Online
Momenteel zijn er 102 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

eerste pasbeurt? problemen?

7-1-2008 14:17:10
dag bruidjes,

Heb een vraagje (ben beetje in paniek)

Ik heb vorige zomer een kleedje besteld en mocht begin januari bellen voor een pasbeurt.
Nu heb ik net gebeld en ik mag pas eind maart komen.
Ik had precies het gevoel dat het nog niet binnen was...
Je mag blijkbaar maximum 6 weken op voorhand gaan passen.

Maar:
- op mijn bon staat maatje 38 (en ik heb een 42)
- op de bon staat geen kleur vermeld

En ik wil gewoon ZEKER weten dat het in de winkel is...

Had zowat het gevoel dat ik afgescheept werd..

of is dit normaal?? mogen jullie ook pas dan gaan passen?

xx

sarah
17-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 363

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik7-1-2008 14:31:02

Hoi Sarah,

Ik denk niet dat het afschepen is: ik vermoed dat ze je hebben gezegd om in januari te bellen omdat ze dan pas zouden kunnen zeggen wanneer het kleed bij hen zal aankomen. Sowieso is de pasbeurt zo dicht mogelijk tegen je trouwdatum om ervoor te zorgen dat het kleed zo goed mogelijk past. Stel dat je nog zou afvallen van de stress of zo of omgekeerd.

Ik heb mijn kleed op 15 december gekocht, mijn eerste pasbeurt is op 9 augustus, dus volgens mij is er niets aan de hand.

Groetjes
Ines
3/10/2008

ilse
13-9-2008
 Meld misbruik7-1-2008 14:37:19

Heb je je jurk bij Farah Love besteld ?

Joke
19-4-2008
 Meld misbruik7-1-2008 16:06:04

Hoi Sarah,

Ga gewoon eens langs bij je bruidswinkel en vraag of je je kleed toch al even kan zien. Laat hen voelen dat je zeker wil dat het in orde is! Dat je maar zes weken op voorhand kan gaan, weet ik niet (hangt mss van de winkel af), ik ga terug passen zo'n twee maanden voor het huwelijk. Maar ik zou zeker laten merken aan de winkel dat je je niet wil laten afschepen en vraag gewoon achter de dingen waarover je twijfelt (maat en kleur)! Het kan zijn dat het nog niet klaar is, maar ze moeten je toch kunnen antwoorden op je vragen, vind ik.
Succes!!
Joke

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik7-1-2008 16:39:53

Het is trouwens ook een speciale kleur. Ik vond het grijs/ zilver.. maar het is pale blue. Ik zou het dus zeker graag terug zijn voor de kledij van de bruidegom

@ines: het zou 6 maanden duren en ik wacht nu al 7 maanden..

@inge: het is niet bij farah love

heidi
7-6-2008
 Meld misbruik7-1-2008 18:46:14

hallo,
ik heb vorig jaar in juli mijn kleed gekocht en mocht dan normal in oktober gaan passen (trouwen 7/6/08). ik hoorde ook maar niks rond die periode en heb gebeld. was nog niet in de winkel. een 5 tal weken later kreeg ik telefoon dat het binnen was. ben het in december gaan passen om te zien of de maten goed waren. de lengte wordt in maart aangepast. dan moet ik wel schoenen en onderrok en zo hebben.

nog niet te snel paniekeren.

groetjes
heidi

dennis
2-8-2008
 Meld misbruik8-1-2008 8:26:26

aan ilse:

waarom vraag je of sarah haar jurk bij farah love heeft besteld? Ik heb dat namelijk wel gedaan en je vraag maakt me een beetje ongerust... Mijn vertrouwen is daar namelijk een beetje beschaamd sinds zaterdag: ik had een afspraak om 9u, maar ze hadden het niet opgeschreven en kwamen dus maar om half 10 toe, waarna ze mij gewoon terug naar huis wilden sturen onder het moto 'wij weten van niks'!

aan sarah: ik begrijp best dat je je zorgen maakt maar volgens mij is dat nog nergens voor nodig, makkelijk gezegd natuurlijk!!!

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik8-1-2008 9:12:16

@ dennis: volgens mij ben ik ook niet duidelijk geweest waarom ik mij dus zorgen maak..

eerst zeiden ze 'ale hebt u geen datum gekregen? nee dus, ze vonden mijn bon niet, dan moest ik zeggen welke verkoopster ik had, uiteindelijk had ze een papierke gevonden?, toen vroegen ze of ze mijn maten al genomen hadden (ja dus!) en uiteindelijk mocht ik dan pas einde maart komen, terwijl me was beloofd in januari!

conclusie 1: ze hebben mijn maten niet opgeschreven!

conclusie 2: op mijn bon staat een maat of 2 kleiner

Daarom dat ik zo freak!!

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik8-1-2008 9:13:18

o ja, mijn schoonzus die in dezelfde winkel gekocht heeft, mocht 5 maanden op voorhand gaan passen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...