Nu Online
Momenteel zijn er 246 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe de wachtrij voor de begroeting vermijden

6-1-2008 18:23:16
Onze kerk en zaal liggen vlakbij elkaar. Een dorpsplein oversteken en we zijn er. De mis en de receptie sluiten op elkaar aan, dus zouden we met iedereen na de mis van de kerk naar de zaal stappen in een stoet. Dat wil natuurlijk zeggen dat iedereen op de receptie aankomt op hetzelfde moment. Dat zal dus een lange wachtrij vormen voor "de begroeting". En dat is wel ambetant, natuurlijk...

Ik vrees dat ons ouders niet tevreden zullen zijn als we gewoon zouden rondlopen in de groep en op die manier iedereen begroeten.

Iemand een ander idee hoe we dat zouden kunnen oplossen?
Als je even moet wachten is dat niet erg, maar als je de honderste in de rij bent...

Hanne
30-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 311

Patricia
27-6-2008
 Meld misbruik6-1-2008 18:50:02

De mensen zouden toch al een glaasje kunnen drinken terwijl ze wachten (daarom zelfs niet in een rij maar gewoon in de zaal) en als ze zien dat er niemand bij je staat kunnen ze even goeiedag komen zeggen. Risico is dan wel dat men veel te lang bij jullie blijft plakken. Ik heb eens gehoord van een koppel dat iedereen een ballon had gegeven bij binnenkomst en wanneer ze dan iemand begroet hadden namen ze die ballon over. Zo zag het paar aan de ballonnen waar ze nog niet geweest waren.

Patricia
27-6-2008
 Meld misbruik6-1-2008 18:55:07

De mensen zouden toch al een glaasje kunnen drinken terwijl ze wachten (daarom zelfs niet in een rij maar gewoon in de zaal) en als ze zien dat er niemand bij je staat kunnen ze even goeiedag komen zeggen. Risico is dan wel dat men veel te lang bij jullie blijft plakken. Ik heb eens gehoord van een koppel dat iedereen een ballon had gegeven bij binnenkomst en wanneer ze dan iemand begroet hadden namen ze die ballon over. Zo zag het paar aan de ballonnen waar ze nog niet geweest waren.

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik6-1-2008 20:20:25

je kan dit ook met bloemen doen. flowerpick noemt dat..

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...