Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

couture robel roeselare

5-1-2008 23:40:36
kent er iemand deze winkel en wat zijn jullie ervaringen. Hebben zij een website want ik vind tevergeefs niks terug, zou hen graag contacteren om een afspraak te maken voor een paar kleedjes te passen of is dit niet nodig. Graag jullie reacties en alvast bedankt

els
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 2010

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik5-1-2008 23:51:30

Hallo,

Mijn jurk komt van Robel.
Ik ben er erg goed geholpen geweest, geen moeite was de verkoopster (Véronique) te veel. Ik heb wel 20 jurken mogen passen!
Grotere maten hebben ze ook, dus dat was wel leuk en er zijn verschillende stijlen. Ze verkopen oa Pronovias, Marylise en Rembo Styling.

Ik raad je wel aan om een telefonische afspraak te maken, zo zullen ze zeker voldoende tijd voor je hebben.
Het telefoonnumer is in de gouden gids terug te vinden.

Succes!

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik6-1-2008 13:00:07

Ik vind het altijd mindblowing als een commerciele organisatie geen website heeft... alleen daarom zou ik ergens laten van gaan...

g & t
5-5-2007
 Meld misbruik6-1-2008 14:38:38

Tja, ze hebben inderdaad geen website, maar wel prachtige trouwjurken en inderdaad, geen moeite is hen teveel! Wel best bellen voor een afspraak, dan nemen ze zeker uitgebreid de tijd voor een passessie.
Bij mij hebben ze eerst heel de collectie overlopen, bij elke jurk mocht ik zeggen of het mij aanstond of niet. Uiteindelijk had ik er een stuk of 10 over, en heb die dan eindeloos mogen passen en herpassen! (Hoewel ik eigenlijk wel van de eerste keer overtuigd was, maar je kan er maar van profiteren é :-) )!
Wat mij betreft dus absoluut een aanrader...

wendy
8-3-2008
 Meld misbruik6-1-2008 23:01:01

He,

Ik ben eens gaan informeren in deze bruidszaak.Persoonlijk vond ik dat we werden afgescheept omdat we geen afspraak hadden. Voor een inlichting heb je toch geen afspraak nodig. Ik heb mijn keuze in Oostende gevonden en ze waren stukken vriendelijker.

Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik7-1-2008 9:00:28

Ik ben daar ook eens gaan informeren en net als Wendy, vond ik ook dat ik werd afgescheept. Ik ben er uiteindelijk niet gegaan.

groetjes

Anneleen

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik7-1-2008 9:16:34

hoi

ik ben daar geweest en vond het enorm vriendelijk personeel. ik ben daar binnen geweest op een drukke zaterdgnamiddag zonder afspraak trouwens. ik wou gewoon eens rondkijken. zo gezgd zo gedaan dus.

de mevr die de trouwjurken regelt had net geen afspraken meer met trouwkoppels. dus ze had 2 uur in haar agenda vrij. ik mocht direct passen dus! ik had absoluut niet het gevoel dat je daar afgescheept werd.

en hun betaalregeling is trouwens ook heel soepel. ik heb daar mijn kleed besteld, het hangt dar nu een half jaar. ben ondertussen al 2 keer onaangekondigd gaan kijken naar mijn kleedje. alles zonder probleem! ik kreeg zelfs de enige foto mee die ze daar hadden (mijn kleed is uniek, is maar één van te krijgen). en neen het is niet superduur, mijn kleedje kostte daar 1075 euro. retouches varieert van 25 tot 75 euro.

groetjes cindy 12.09.08

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik7-1-2008 11:23:22

Ben zelf nog niet bij Robel geweest, maar heb er wel positieve dingen over gehoord. Als je meer keuze wil, is er ook nog La Sposa in Roeselare. Daar zal je alles dat in Robel ligt ook daar terug vinden + meer. Bij La Sposa zal je mss wel een klein beetje meer betalen voor eenzelfde jurk die de Robel ligt. Vomac in Oostkamp is ook aanrader (van horen zeggen)
grtjs
Evi

chantal
14-2-2013
 Meld misbruik30-3-2012 12:47:38

Ze hebben wél een website hoor: http://www.couturerobel.be/site/index.php daar kan je veel foto's zien.
En héle mooie collecties. Ik heb verschillende bruidswinkels gedaan en hier hadden ze de mooiste kleedjes vond ik, veel keuze, en voor mij was de verkoopster hier het vriendelijkst. De winkel ziet e rmisschien ouderwets uit langs de straatkant, sprak mij niet aan, maar ik vond het de beste winkel van allemaal

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...